Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@13:32:03 GMT

حرکت جنجالی عبدالرحمن سوژه رسانه های امارات

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۵۶۵۴۹

عمر عبدالرحمن مهاجم اماراتی العین پس از بازی با الفجیره از دست دادن با سرپرست تیم امتناع کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در پایان دیدار دیشب العین و الفجیره، مطر الصهبانی سرپرست و مدیر ورزشی تیم العین به سمت عموری رفت که با او دست بدهد و به او خسته نباشید بگوید که با واکنش عجیب عموری مواجه شد و این مهاجم دست سرپرست تیم را پس زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


البته رسانه های اماراتی این موضوع را بی اهمیت دانستند و گفتند که به دلیل اینکه عموری موقعیت های تک به تک زیادی از دست داده بود با ناراحتی زمین را ترک کرده، این در حالی است که عموری در این بازی دو پاس گل نیز داده بود، باید منتظر ماند و دید  عموری چه واکنشی به زاین موضوع خواهد داشت و آیا در پایان فصل از این باشگاه جدا می شود یا خیر.

 

گفتنی است تیم العین برای قهرمانی در لیگ امارات نیاز به سه امتیاز از دو بازی آینده خود دارد.

 

 

 

عمر عبدالرحمان العین امارات تیم ملی امارات

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۶۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای شادی پس از گل جنجالی اسماعیلی‌فر؛ حرکت منشوری یا نشان دادن لایک؟

شادی پس از گل دانیال اسماعیلی‌فر برابر نفت آبادان، جنجالی شده است.

طرفداری | دانیال اسماعیلی‌فر موج جدیدی از حواشی را تجربه می‌کند.

پرسپولیس در چهارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر برابر نفت آبادان قرار گرفت و موفق به شکست سه بر صفر شاگردان فراز کمال‌وند شد.

گل اول پرسپولیس در این دیدار از سوی دانیال اسماعیلی‌فر به ثمر رسید اما شادی پس از گل دفاع راست پرسپولیس، جنجالی شده است.

ابتدا عکسی سانسور شده از شادی پس از گل دانیال در فضای مجازی دست به دست شد اما برخی صفحات مجازی و رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس با انتشار چند عکس این موضوع را تکذیب کردند و اسماعیلی‌فر را در حال لایک دادن به نمایش گذاشتند.

پس از این موضوع، ویدیویی از نمای پشت دروازه منتشر شد که نشان می‌دهد دانیال پس از لایک دادن، برای لحظه‌ای کوتاه حرکتی منشوری انجام می‌دهد و مشخص نیست حالا چه سرنوشتی در انتظار این بازیکن است.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد
  • ماجرای شادی پس از گل جنجالی اسماعیلی‌فر؛ حرکت منشوری یا نشان دادن لایک؟
  • حرکت بی‌نقص و باورنکردنی یک خودرو در سیل دبی سوژه شد + ویدئو
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • آمار شگفت انگیزی که شکست؛ الهلال بعد از چند بازی مقابل العین شکست خورد؟
  • لیگ قهرمانان آسیا| برتری پُرگل العین برابر الهلال
  • شکست الهلال برابر العین در شب تلخ مدافع جنجالی
  • تاوان سنگین حرکت جنجالی آرائوخو
  • فوتسال ایران برابر افغانستان سفید پوش شد
  • کریس رونالدو نقره داغ شد | حکم سنگین بعد از حرکت جنجالی در عربستان