Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاینکس از رویارویی با رئال مادرید می گوید.

طرفداری - هاینکس انتخاب کواچ را به عنوان مربی بعدی بایرن مونیخ، تصمیم درستی می داند.

به گزارش توییتر رسمی باشگاه بایرن مونیخ، ساعتی پیش (جمعه) قرعه کشی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد. طبق این قرعه کشی بایرن مونیخ باید در دو دیدار جذاب به مصاف رئال مادرید برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوپ هاینکس، سرمربی باواریایی ها در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار برابر مونشن گلادباخ از سری بازی های هفته سی ام بوندس لیگا در این باره و موضوعات پیرامون تیمش صحبت کرده است. صحبت های وی را در ادامه با هم خواهیم خواند.

رویارویی با رئال مادرید؛

باید بگویم این دیدار یک بازی بزرگ و هیجان انگیز است. یک ملاقات بین غول ها در یک جای درست! دو تیم با سنت های بزرگ که بسیار جالب و دلنشین هم بازی می کنند. بازی رفت در خانه؟ من سال سه گانه را به یاد دارم که با یوونتوس و بارسلونا ابتدا در خانه بازی کردیم پس این نشانه خوبی می تواند باشد.

این دیدار یک بازی برجسته در دنیای فوتبال محسوب می شود. یک بازی برابر مدافع عنوان قهرمانی و البته بازیکنانی بی نظیر! هنر سرمربی گری با حضور داشتن تیم در برترین جایگاه های چندین تورنمنت طی زمان مناسب در ارتباط است. البته که داشتن تجربه بسیار در این رقابت ها از سوی یک سرمربی، بی فایده نخواهد بود! فکر می کنم ما تا به اینجا بسیار خوب کار کرده ایم. 

کواچ مربی بعدی بایرن مونیخ:

من به زندگی نامه کواچ نگاه کردم. او یک بازیکن خوب بوده و من او را به عنوان یک مربی برای اولین روی نیمکت کرواسی در جام جهانی 2014 برزیل دیدم. کواچ در فرانکفورت با بازیکنان متفاوت با ملیت های مختلف کار کرده است. این فوق العاده است. این دلیلی است برای این که او قادر به کار با بازیکنان بایرن مونیخ هم خواهد بود. او سخت کار می کند، مرد خوبی است و انتخاب او تصمیم درستی بود.

تجربه کواچ؛

هنگامی که من در سال 1987 از مونشن گلادباخ به بایرن مونیخ آمدم، جوانی  بودم که دو فینال را باخته بود. من تجربه بین المللی هم نداشتم. شما با کار کردن، با تجربه می شوید. به کواچ اعتماد دارم که این کار می تواند انجام دهد.

تقابل احتمالی با کلوپ در فینال؛

اگر آرزوی چیزی را داشته باشم، این (دیدار با کلوپ در فینال) دقیقا همان آرزو است!

هامس رودریگز: 

هامس روز چهارشنبه برابر سویا 12.8 کیلومتر دوندگی داشت. این آمار به اندازه دورانی بود که شواین اشتایگر در بهترین فرمش قرار داشت. 

ویدال:

او امروز تمرینات انفرادی را انجام داد و با توپ تمرین کرد اما برای بازی فردا آماده نیست. برنامه این است که او روز یک شنبه به تمرینات تیمی برگردد.

قرعه رئال مادرید:

برای من هیچ علاقه ای به این بازی پیش از قرعه کشی وجود نداشت. هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد. من بازی یوونتوس برابر رئال مادرید را نگاه کردم. هیچ کس قبل بازی فکر نمی کرد که یوونتوس تا دقیقه نود 3-0 جلو باشد. 

هرمان و گرلاند در کادر مربی گری کواچ:

باشگاه باید این موضوع را با کواچ روشن کند.

روبن و آلابا:

روبن از ناحیه زانو در دیدار برابر سویا مصدوم شد و هنوز درد دارد. او هنوز با تیم تمرین نکرده است. باید دید که فردا شرایط چگونه خواهد بود. اگر بتواند از ابتدا بازی خواهد کرد. داوید امروز و دیروز به طور کامل تمرین کرد. اگر بدنش واکنش منفی ای نشان ندهد، فردا بازی خواهد کرد. 

آخرین حرف درباره رئال مادرید:

یک بازی باز را خواهیم دید. خاطرات خوبی از این بازی در سال 2012 داریم. هنگامی که توانستیم از نیمه نهایی صعود کنیم. برای این بازی به خود اعتماد داریم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۶۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده فرانتس بکن باوئر مهمان ویژه دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس

باواریایی‌ها پیش از بازی مقابل رئال مادرید یاد اسطوره فقید خود را زنده نگه داشتند.

طرفداری | دیدار دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید از دقایقی پیش در استادیوم آلیانتس آرنا شروع شده است و تا دقیقه 25 با نتیجه 1-0 به سود رئال مادرید دنبال می‌شود.

پیش از شروع این مسابقه حساس در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، هواداران بایرن مونیخ یاد اسطوره خود و فوتبال آلمان و جهان، فرانتس بکن باوئر را زنده نگه داشتند. همچنین مسئولان باشگاه بایرن مونیخ از پسر و همسر اسطوره فقید فوتبال آلمان تقدیر بعمل آوردند. هایدی بکن باوئر همسر و جوئل بکن باوئر مهمان دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید در استادیوم آلیانتس آرنا بودند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • خلاصه بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ + فیلم
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2
  • مرد بازی‌های بزرگ؛ ادامه فصل فوق‌العاده وینیسیوس جونیور با رئال مادرید
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • خانواده فرانتس بکن باوئر مهمان ویژه دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید (+عکس)
  • (تصاویر) دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید، تبلیغات کثیف صداوسیما وسط زمین!
  • خانواده فرانتس بکن باوئر مهمان ویژه دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • ببینید | نمادین‌ترین نبرد تاریخ قاره سبز | رئال و بایرن؛ یک گام تا فینال