Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر لیلا صوفی زاده صبح امروز ضمن تبریک سال نو و فرا رسیدن عید مبعث به ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی فوتبال بزرگسال؛ در خصوص بهره گیری مطلوب از فرصت ها در اردوهای تیم ملی و برنامه ریزی فردی برای حفظ و ارتقاء آمادگی بدنی نکاتی را یادآور شدند. رعایت اصول حرفه ای گری، رعایت موازین اسلامی، فرهنگی و اعتقادی، احترام به مقررات سازمان تیم های ملی و کمیته بانوان فدراسیون، اتحاد و همدلی، رقابت سالم از نکاتی بودند که به آنها اشاره نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان همچنین اظهار داشتند که با یاری خداوند اراده واحدی از سوی هیات رئیسه، کمیته محترم فنی و سایر همکاران متعهد فدراسیون بر تلاش برای توسعه فوتبال بانوان و تلاش به منظور ارتقاء جایگاه آنان در سطوح آسیایی و جهانی وجود دارد که قطعا رسیدن به این مهم با جدیت تمام هم از طرف بازیکنان و کادر فنی و هم از طرف فدراسیون باید دنبال گردد.

در پایان برای ملی پوشان توانمند و باانگیزه کشور آرزوی موفقیت و سربلندی داشتند. گفتنی است، دکتر صوفی زاده دقایقی با بازیکنان تیم ملی زیر ۱۴ سال بانوان نیز گفتگو کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابی تیم ملی تیم های ملی فوتبال رقابت سال نو فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۶۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان اردوی تیم ملی اسکواش بانوان در یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، اردوی تیم ملی اسکواش بانوان ایران با حضور هشت ملی پوش از پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد و به مدت یک هفته ادامه داشت.

ملی پوشان در سالن اسکواش کوثر یزد زیر نظر سرمربی تیم ملی در دو نوبت صبح و عصر خود را برای رقابت‌های آسیایی اماده کردند. 

مسابقات قهرمانی تیمی اسکواش بانوان خردادماه سال جاری در کشور چین انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • پایان اردوی تیم ملی اسکواش بانوان در یزد
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد