Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-02@04:22:13 GMT

استقلال- پرسپولیس لیگ سه با چاقو و قمه+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۵۷۱۲۸

استقلال- پرسپولیس لیگ سه با چاقو و قمه+تصاویر

تعدادی از هواداران گناوه ای با چاقو و قمه از بازیکنان استقلال رامشیر استقبال کردند. آفتاب‌‌نیوز : حاشیه تیم های استقلال رامشیر و پرسپولیس گناوه بسیار عجیب و غریب بود، عکس هایی که از این حاشیه بیرون آمده، نشان می دهد که فرهنگسازی در لیگ های پایین تر باید بیش از پبش انجام بشود و با خاطیان نیز برخورد جدی بشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین کردزنگنه سرپرست تیم استقلال رامشیر در گفت و گو با ورزش سه" گفت: تیم ما صدرنشین لیگ سه است و ما برای یک بازی جوانمردانه به گناوه رفتیم اما در ورودی ورزشگاه با چاقو، قمه و چماق از بازیکنان ما پذیرایی شد که باعث شد بازیکنان ما به خانه ها و مغازه های اطراف ورزشگاه پناه ببرند. 
به گزارش ورزش سه، عکس های منتشر شده از بازیکنان و همچنین میرسالاری سرمربی با سابقه فوتبال خوزستان باعث رنجش و ناراحتی خوزستانی ها شده است. 
 البته هنوز تصمیم درباره این دیدار از سوی مسئولین برگزاری اعلام نشده و باید دید دربی استقلال- پرسپولیس لیگ سه چه عاقبتی خواهد داشت.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۷۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود

سرمربی سپاهان معتقد است که تساوی تیمش برابر پرسپولیس تنها به سود استقلال تمام شده است.

به گزارش ایرنا، ژوزه مورایس، پس از تساوی سپاهان برابر پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی زیبایی بود و هواداران با حضورشان، فضای خوب و جذابی را در ورزشگاه به وجود آورده بودند. فکر می‌کنم که از نتیجه بازی فقط استقلال سود برد. بازیکنان هر دو تیم تلاش کردند.

مورایس افزود: پرسپولیس یکی از تکنیکی‌ترین و بهترین تیم‌های ایران است و کیفیت خیلی خوبی دارند و نباید انتظار داشته باشیم که پرسپولیس را در خانه خودش و ورزشگاه آزادی شکست بدهیم. بازیکنان سپاهان با تمام اتفاقاتی که در جریان بازی رخ داد تلاش خوبی کردند. ما در این فصل چالش‌های زیادی داشتیم و اگر کلاهی سرم بود به احترام بازیکنان کلاه خودم را سر برایشان بر می‌داشتم.بازی‌های زیادی باقی نمانده و برای تیم‌هایی که شانس قهرمانی دارند آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی درباره اینکه بازیکنان سپاهان در بازی امشب رو به تلف کردن وقت آورده بودند، تصریح کرد: نیازی نمی‌بینم که به این سوال جواب بدهم. من برای فوتبال اینجا حضور دارم. بازی پر از احساسات بو و از بازیکنانم بابت تلاشی که کردند قدردانی می‌کنم. بازی درگیرانه‌ای را شاهد بودیم، اما بعضی وقت‌ها چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد و متاسف هستم که بازی را طوری که شما دیدید من ندیدم!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • پرحاشیه و بی‌کیفیت مثل پرسپولیس - سپاهان/ فقط اعتراض و فریاد!
  • سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • زنده و مستقیم با حواشی دو ال‌کلاسیکوی ایرانی
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!