Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@06:57:04 GMT

راهنمای خرید آینه و شمعدان

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۵۷۳۷۲

راهنمای خرید آینه و شمعدان

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، عروس و داماد‌های بسیاری هستند که بازار را زیر و رو می کنند تا بتوانند یک آینه و شمعدان خوب برای سفره عقدشان خریداری نمایند و از آنجایی که زیبایی سفره عقد به آینه و شمعدان آن است در نتیجه خرید زیباترین آینه و شمعدان هم اصول و ترفند‌های خاص خودش را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازار آینه و شمعدان نیز مانند سایر اقلام تنوع گسترد‌ه ای وجود دارد چه از لحاظ قیمت و چه از لحاظ نوع و جنسی که قصد خریدای آن را دارید، اما توجه به این نکته خالی از لطف نیست که حتما لازم نیست یک دست آینه و شمعدان نقره، استیل یا برنز بخرید!

اگر کمی سلیقه به خرج دهید به راحتی می توانید آینه و شمعدان‌هایی را پیدا کنید که چوبی یا شیشه ای باشند و این کار سلیقه شما را به اطرافیانتان ثابت می کند!

البته در کنار همه این موارد می توانید پول کمتری را برای خرید این مدل آینه و شمعدان‌ها صرف کنید که خود می تواند پس اندازی برای شروع زندگی تان باشد.

معرفی مدل‌های مختلف آیینه و شمعدان های موجود در بازار:

در بازار آینه و شمعدان‌های فراوانی با جنس‌های مختلف وجود دارد از نقره بگیرید تا چوب و سفال!

البته آینه و شمعدان‌های برنج، سیاه قلم، پیوتر، آلومینیوم، پی وی سی، روکش نقره، پولی استر، زینگ (آلیاژی از آلومینیوم و روی) و … هم در بازار پیدا می شود که به اندازه کافی محبوبیت دارند.

این آینه و شمعدان‌ها معمولا ساخت آلمان، اسلوونی و چک هستند.

آینه و شمعدان سفالی و نقره:

آینه و شمعدان‌های سفالی جدیدا وارد بازار شده اند که اکثر نوعروس‌ها آن را می پسندند ، البته آینه و شمعدان نقره هم طرفداران زیادی دارد، چون هم زیباست و هم نوعی سرمایه گذاری هوشمندانه محسوب می شود.

آینه و شمعدان چوبی:

آینه و شمعدان‌های طرح چوب معمولا در رنگ فندقی در بازار موجود هستند و اگر با دکوراسیون منزلتان همخوانی داشته باشند بسیار زیبا و ساده خواهند بود.

آینه و شمعدان کریستالی:

آینه و شمعدان‌های کریستالی عموما ماندگار نیستند  و امکان شکست و لب پر شدن آن‌ها زیاد است.

آینه و شمعدان کریستال برش دار هم بسیار سنگین و شکننده اند و از طرفی باید هزینه زیادی را برای خرید آن صرف کنید.

آینه و شمعدان برنز:

آینه و شمعدان‌های برنز نیز معمولا تیره رنگ ، سنگین  و ماندگارند و به دلیل تیره بودنشان دیگر نیازی به آبکاری و … ندارند.

آینه و شمعدان نقره:

آینه و شمعدان‌های نقره به علت آن که مانند طلا از روی وزنشان و به قیمت روز محاسبه می شوند در زمان فروش ارزشمند و قیمتی هستند و این سبب شده تا طرفداران خاص خودش را داشته باشد.

ماندگاری بالای این آینه و شمعدان‌ها سبب می شود تا نسل به نسل در خانواده شما حفظ گردد.

نکته دیگری که بهتر است در زمان خرید به آن دقت کنید انتخاب نقره اصل و یا غیراصل بودن آیینه و شمعدانتان است.

اگر قصدتان خرید آینه و شمعدان نقره است، مدلی را انتخاب کنید که کمی تیره بوده و بارنگ تیره آبکاری شده باشد، زیرا نقره‌های سفید در اثر مرور زمان تیره شده و نیاز به آبکاری دارند.

نقره دارای عیار بین المللی بوده و یکی از نشانه‌های نقره بودن جنس ، حک بودن عدد ۹۲۵ بر روی آن است.

یادتان باشد که حتما از فروشگاه‌های دارای پروانه اتحادیه طلا و نقره خرید کنید و از ثبت عدد ۹۲۵ و اسم کارخانه سازنده بر روی جنس نقره اطمینان حاصل نمایید، در ضمن دریافت فاکتور را فراموش نکنید.

 

از دیگر نکاتی که برای خرید آینه و شمعدان باید مدنظر قرار دهید پاسخ به این سوالات است:

قصد دارید آینه و شمعدان ایرانی بخرید یا خارجی؟

برای خرید یک آینه و شمعدان ایرانی یا خارجی باید قبل از هر انتخابی نگاهی به میزان پولی که برای خرید آن‌ها کنار گذاشته اید بیاندازید!

آینه و شمعدان‌های ایرانی موجود در بازار ارزان نیست و حتی ممکن است قیمتی چند برابر آیینه شمعدان‌های خارجی داشته باشند.

بطور مثال؛ ممکن است در بازار اصفهان آینه نقر‌ه ای پیدا شود که قیمتش ۲-۳ برابر مدل آلمانی است.

اما به طور کلی آینه و شمعدان‌های نقره و چک گرانترین مدل‌ها هستند و شما باید برای خریدشان حداقل ۵-۶ میلیون تومان کنار گذاشته باشید!

قصد دارید آیینه و شمعدانتان کنسول داشته باشد یا خیر؟

پاسخ این سوال تا حدی به این بستگی دارد که قصد دارید چه میزان فضایی را در منزل به آینه و شمعدانهایتان اختصاص دهید، اگر به اندازه کافی در منزلتان فضا دارید، کنسول، انتخاب مناسبی است، زیرا می توانید بر روی آن مجسمه‌، لوازم تزئینی و دکوری بچینید و نمای متفاوتی را به منزلتان ببخشید.

اما اگر فضایتان کوچک است اصلا طرف کنسول نروید، چون منظره جالبی در خانه‌های کوچک ندارد.

هنگام خرید آینه و شمعدان به فکر محلی که بتوانید آن‌ها را روی آن قرار دهید نیز باشید.

بسیاری از عروس و داماد‌ها با خرید یک کنسول برای جلو درب ورودی یا راهرو منزلشان از آینه و شمعدان بهترین استفاده را می کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمای خرید نبض بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۷۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به تعطیلات آخر هفته و همچنین تعطیلی بازار طلا، ارز و سکه همچنان مشاهده می‌شود که نرخ‌گذاری دلار در برخی از کانال‌های تلگرامی ادامه دارد به طوری که قیمت دلار در این کانال‌ها از صبح امروز (۱۵ اردیبهشت‌ماه) با نوسان قیمت همراه بوده است.

بنابراین گزارش، باید اشاره کرد که قیمت دلار با شروع سال جاری روند صعودی به خود گرفته بود و متناسب با حوادث بین‌المللی از ۷۰ هزار تومان هم عبور کرد، اما از هفته گذشته تاکنون روند کاهشی به خود گرفته؛ طوری که با توجه به ثبات و آرامشی که در بازار دلار غیررسمی حاکم است، خریدار و فروشی در این بازار نیست.

طبق گفته‌ها، ثبات و آرامش در بازار ارز آزاد حاکم اما نرخ‌گذاری کانال‌های تلگرامی همچنان گریبان‌گیر این بازار است و بدون توجه به تعطیلی بازارها، هم‌اکنون در این کانال‌ها دلار به ۶۱ هزار و ۲۲۰ تومان رسید.

کد خبر 6096245 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید نهال گردو اصلاح شده ضمانتی و معتبر
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ با ۶ میلیارد در منطقه ۲۱ ملک بخرید+ جدول
  • حراج سکه بانک مرکزی؛ بهترین پیشنهاد برای خرید سکه دولتی
  • پیش‌بینی جالب درباره قیمت طلا در هفته آینده
  • قیمت نیسان سانی در بازار، قدیمی‌ترین خودرو وارداتی
  • کاربرد انواع ریسه ال ای دی در دکوراسیون داخلی
  • کاربرد ها و راهنمای خرید لوله استیل مانیسمان
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • بلاتکلیفی فعالان بازار برنج
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست