Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، محمدرضا غفوری روز چهارشنبه 22 فروردین در جمع مدیران این بانک ضمن ارائه گزارشی از عملکرد  بازاریابی، تجهیزمنابع و فروش خدمات بانک در سال 1396،  به تبیین سياست‌ها و برنامه هاي بانک کشاورزی در این حوزه برای سال 1397 پرداخت و اظهار داشت: رویکرد جدید بانک برای تحقق اهداف شامل بازاریابی هدفمند و هوشمندانه مبتنی بر داده با رویکرد جذب و ارتقاء مشتریان سودآورخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شناخت همه جانبه مشتری، انتخاب مشتری خوب و تنظیم تعاملات و روابط مالی اثربخش با آن ها از طریق ابزار قدرتمند CRM از دیگر مواردی است که در ارزش آفرینی برای مشتریان به ما کمک می کند و باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

غفوری همچنین با تاکید بر اهمیت تکریم صمیمانه مشتریان، پاسخگویی صحیح و جلب رضایت آن ها ، تصریح کرد:  هم سویی با تغییرات، تحولات و رویه های جدید بانک در تجهیز منابع ، استفاده صحیح و گسترده از سامانه های الکترونیکی و بهبود خدمات بانکداری مجازی، بایستی در دستور کار مدیران شعب بانک قرار گیرد.

 

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۷۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مشتریان گرانقدر با مراجعه به سامانه بانکداری اینترنتی اشخاص حقیقی بانک ملت به نشانی ebanking.bankmellat.ir و انتخاب گزینه فعال سازی در صفحه ورود می‌توانند از طریق فعال سازی با اطلاعات کارت بانکی و یا فعال سازی با برنامه کاربردی امضای ملت، رمز عبور دریافت و بانکداری اینترنتی را فعال کنند.

پیش از این برای فعال سازی خدمت بانکداری اینترنتی، مراجعه به یکی از شعب بانک ملت و احراز هویت حضوری الزامی بود.

بانکداری اینترنتی یکی از جامع‌ترین کانال‌های ارایه خدمات غیرحضوری بانک ملت است که بخش عمده‌ای از نیاز‌های بانکی مشتریان را برطرف می‌سازد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جذب به‌موقع و صحیح اعتبارات و تسهیلات تکلیفی لرستان
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی درآذربایجان غربی
  • رویکرد نوین ثبت احوال برای ارائه خدمات به والدین با سامانه تعاملی نام
  • تحقق ۶۶ درصدی سهمیه بانک دی در قانون جهش تولید مسکن
  • سامانه تعاملی نام، رویکرد نوین ثبت احوال برای نام‌گذاری
  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • بانک‌ها برنامه‌های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند
  • بانک شماره موبایل تفکیکی و هدفمند، راز موفقیت بازاریابی پیامکی
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران