Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، داود مهابادی بعد از شکست 3 بر صفر تیم فوتبال مشکی‌پوشان خراسان مقابل سایپا اظهار داشت: در 20 دقیقه اول اشتباهات فردی بازیکنانمان زیاد بود و هرچه تمرین می‌کنیم باز هم گل می‌خوریم. از دقیقه 20 به بعد رفته‌رفته بهتر شویم اما روی اشتباهاتی که داشتیم سایپا موفق به گلزنی شد. اگر بچه‌ها دقت بیشتری می‌کردند می‌توانستیم جلوی گل‌های سایپا بگیریم اما روی دو ضدحمله گل دریافت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هر چه تلاش کردیم که بازیکنان روحیه و انگیزه‌شان حفظ شود و بتوانیم شرایط بچه‌ها را بهتر کنیم موفق نبوده‌ایم. البته در این بازی سعی کردیم از چهار پنج بازیکن جوان استفاده کنیم تا اینها برای آینده این باشگاه مفید باشند. راه چاره‌ای نداریم که طبق سیاست باشگاه برنامه فصل آینده را داشته باشیم و بازیکنان را برای فصل بعد آماده کنیم.

وی راجع به سوالی مبنی بر اینکه دلیل تغییر پست سجاد دانایی در این بازی چه بوده است، اظهار داشت: سجاد قبلاً در تمرینات به من گفته بود که پست تخصصی‌اش هافبک چپ بوده است و مربیان او را در دفاع راست بازی داده‌اند. برای همین ما هم در این بازی او را به هافبک چپ فرستادیم که امیدوارم عملکردش در این پست بهتر شود.

سرمربی تیم مشکی‌پوشان درباره اینکه چرا در نیمه دوم کنار زمین حاضر نشدید و فقط از روی نیمکت بازی را تماشا می‌کردید، گفت: صحبت‌هایم را در بین دو نیمه و در رختکن گفته بودم. به بازیکنان تأکید کرده بود که باید در نیمه دوم بازی خوبی انجام دهند تا از اعتبار فوتبال مشهد دفاع کنند تا شرمنده خودشان و وجدانشان نباشند.

601

داود مهابادی مشکی‌پوشان سایپا فوتبال سجاد دانایی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۷۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانزاده: امسال انگیزه بیشتری برای کسب سهمیه داریم

بازیکن تیم ملی والیبال گفت: امسال نسبت به سال گذشته انگیزه بیشتری برای کسب سهمیه المپیک داریم و تنها راه رسیدن به این هدف لیگ ملت‌ها است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پوریا حسین‌خانزاده امروز (سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت) در حاشیه تمرین تیم ملی والیبال در گفتگو با خبرنگاران، افزود: خدا را شکر تمرینات خوبی را از نیمه دوم فروردین شروع کردیم. فدراسیون والیبال هم سرمربی برزیلی انتخاب کرده است که انگیزه بسیار زیادی دارد و کارش را با قدرت شروع کرده است.

وی با بیان این‌که بازیکنان نیز با تمام توان در خدمت تیم ملی خواهند بود، تاکید کرد: بازیکنان امسال انگیزه بیشتری نسبت به سال گذشته برای کسب سهمیه المپیک دارند و تنها راه رسیدن به این هدف لیگ ملت‌ها است. همه همدل شدیم پائز هم با بازیکنان هم دل شده است، کار سختی است، اما تلاش می‌کنیم که به پاریس برویم.

خانزاده در پاسخ به این سئوال که آیا با باشگاهی در ایتالیا به توافق رسیده است، گفت: بله با یک تیم ایتالیایی قرارداد بستم و در فصل جدید برای تیم لوبه به میدان می‌روم.

وی درباره پاداش یک میلیاردی کسب سهمیه المپیک گفت: این پاداش روحیه مضاعف به تیم ملی والیبال ایران داد. البته آرزوی هر بازیکنی حضور در المپیک است و تیم ایران نیز تلاش خود را برای کسب سهمیه خواهد کرد.

ششمین دوره مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها روز سه‌شنبه یکم خردادماه ۱۴۰۳ در کشور‌های برزیل و ترکیه آغاز می‌شود و دهم تیرماه سال جاری با معرفی تیم‌های برتر گروه مردان به پایان می‌رسد.

این مسابقات آخرین سکوی کسب سهمیه بازی‌های المپیک پاریس برای تیم ملی والیبال کشورمان و دیگر کشور‌های بازمانده از این رقابت‌ها است که در پایان مرحله مقدماتی براساس رنکینگ تیم‌ها، پنج تیم جواز حضور در بازی‌های المپیک سال ۲۰۲۴ را کسب خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • خانزاده: امسال انگیزه بیشتری برای کسب سهمیه داریم
  • پائز: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم؛ نیاز به پویایی و انرژی جوان‌ها داشتیم
  • روحیه بازیکنان طوری بود که از برکناری خطیر خوشحال بودند
  • یوسفی: انگیزه استقلال برای قهرمانی بیشتر از پرسپولیس است/حمایت هواداران تیم نکونام را به بازی برگرداند
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • استپ کیدز سرمایه‌گذاری برای آینده بهتر کودکانمان
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • واکنش تند رضا عنایتی به توهین هوادار سپاهانی به زنان
  • خط و نشان تارتار برای بازیکنان بی انگیزه ملوان!
  • ادعای جالب رضا عنایتی: مثل من پیدا نمی‌شود!