Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-05@07:29:48 GMT

تساوی صنعت نفت آبادان و سپاهان اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۵۷۹۱۴

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان، در هفته بیست و هشتم رقابتهای فوتبال باشگاه‌های کشور، دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و صنعت نفت آبادان، در برابر هفت هزار تماشچی ورزشگاه نقش جهان، به تساوی یک بر یک رضایت دادند.
گل‌های این دیدار را از روی ضربات پنالتی ساسان انصاری در دقیقه هشت برای سپاهان و کرار جاسم در دقیقه۳۱ برای صنعت نفت آبادان به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار سیاوش یزدانی از سپاهان و آگوستو سزار، کرار جاسم، حامد پاکدل، سوشا مکانی، لوسیانو پریرا و حسین ساکی و مگنو با تیستا از صنعت نفت آبادان کارت زرد در یافت کردند.
با این نتیجه تیم فوتبال سپاهان اصفهان با ۲۹ امتیاز در مکان ۱۲ و تیم صنعت نفت آبادان با ۳۸ امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۷۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیتی‌پسند میزبان ماراتن نائب‌قهرمانی

هفته بیستم لیگ‌برتر هندبال فردا با برگزاری شش دیدار در شهرهای طبس، خرم‌آباد، اصفهان، خراسان و دهدشت پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته بیستم لیگ‌برتر هندبال فردا _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ با برگزاری شش دیدار در شهرهای طبس، خرم‌آباد، اصفهان، خراسان و دهدشت پیگیری می‌شود.

گیتی‌پسند اصفهان - نیروی زمینی شهید شاملی کازرون

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیستم لیگ‌برتر هندبال گیتی‌پسند اصفهان میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون است؛ گیتی‌پسند هفته گذشته میزبان سپاهان نوین اصفهان بود و در ابتدای این دیدار از حریف خود عقب بود، اما در نیمه دوم موفق شد عملکرد بهتری از خود نشان دهد و نتیجه بازی را از آن خود کند.

نیروی زمینی شهید شاملی نیز هفته گذشته میزبان فرازبام خائیز دهدشت بود، نیروی زمینی از ابتدا بازی مالکانه‌ای را از خود به نمایش گذاشت و موفق شد اختلاف را با حریفش زیاد کند تا به راحتی دو امتیاز این دیدار را در خانه حفظ کند.

زغال‌سنگ طبس - نفت‌وگاز گچساران

در دیگر دیدار این هفته زغال‌سنگ طبس میزبان نفت‌وگاز گچساران است؛ زغال‌سنگ طبس هفته گذشته میهمان مس کرمان بود و در یک بازی حساس و دشوار، با اختلاف مغلوب این تیم شد.

نفت‌وگاز گچساران نیز هفته گذشته میزبان پرواز هوانیروز اصفهان بود، رقابتی نزدیک و پایاپای را از جانب هر دو تیم شاهد بودیم و در نهایت نفت‌وگاز موفق شد با اختلاف یک گل پیروز میدان شود.

پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد - صنعت مس کرمان

در یکی دیگر از دیدارهای هفته بیستم لیگ‌برتر صنعت مس کرمان میهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است؛ پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد هفته گذشته میهمان فولاد مبارکه سپاهان بود و در نهایت با اختلاف مغلوب سپاهان شد.

در مقابل تیم صنعت مس کرمان هفته گذشته میزبان زغال‌سنگ طبس بود، مسی‌ها موفق شدند با روند بازی مالکانه خود مقابل زغال‌سنگ پیروز شده و با رکورد دیدارهای بدون باخت خود چند هفته زود از پایان فصل قهرمانی‌شان را در خانه جشن گرفتند.

پیکان خراسان - فولاد سپاهان نوین

در یکی دیگر از دیدارهای هفته بیستم فولاد سپاهان نوین میهمان پیکان خراسان است؛ پیکان خراسان هفته گذشته میهمان آلومینیوم اراک بود و در طی یک رقابت نزدیک و پایاپای به نتیجه تساوی رضایت داده و امتیاز این دیدار را تقسیم کردند.

سپاهان نوین نیز هفته گذشته میزبان گیتی‌پسند اصفهان بود، نوینی‌ها با اینکه در ابتدا از حریف خود پیش بودند، اما موفق نشدند نتیجه دیدار را حفظ کنند و در نهایت گیتیزن‌های اصفهانی بودند که پیروز دربی اصفهان شدند.

فرازبام خائیز دهدشت - فولاد مبارکه سپاهان

در یکی دیگر از دیدارهای هفته بیستم لیگ‌برتر فرازبام خائیز دهدشت میزبان فولاد مبارکه سپاهان است؛ فرازبام که هفته گذشته با نیروی زمینی شهید شاملی کازرون به رقابت پرداخته بود موفق به کسب پیروزی مقابل این تیم نشده بود و با اختلاف امتیاز این دیدار را واگذار کرده بود.

در مقابل سپاهان اصفهان میزبان پلیمر خلیج‌فارس بود و بازی مالکانه و قدرتمندی را از جانب فولاد مبارکه سپاهان شاهد بودیم تا در نهایت با اختلاف بسیار پیروز میدان شوند.

پرواز هوانیروز اصفهان - آلومینیوم اراک

در دیگر دیدار این هفته پرواز هوانیروز اصفهان میزبان آلومینیوم اراک است؛ پرواز هوانیروز هفته گذشته میهمان نفت‌وگاز گچساران بود و در یک جدال نزدیک و پایاپای موفق به کسب پیروزی نشد و با اختلاف یک گل نتیجه را واگذار کرد.

آلومینیوم اراک نیز میزبان پیکان خراسان بود و در یک رقابت نزدیک به تساوی در این دیدار رضایت دادند و امتیاز این دیدار را تقسیم کردند.

برنامه کامل هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال گیتی‌پسند اصفهان - نیروی زمینی شهید شاملی کازرون (ساعت ۱۵:۱۵) زغال‌سنگ طبس - نفت‌وگاز گچساران (ساعت ۱۶) پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد - صنعت مس کرمان (ساعت ۱۶) پیکان خراسان - فولاد سپاهان نوین (ساعت ۱۶) فرازبام خائیز دهدشت - فولاد مبارکه سپاهان (ساعت ۱۶) پرواز هوانیروز اصفهان - آلومینیوم اراک (نامعلوم)
جدول لیگ برتر هندبال

فرازبام خائیز دهدشت، زغال‌سنگ طبس، فولاد مبارکه سپاهان، پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، صنعت مس کرمان، پرواز هوانیروز و نفت‌وگاز گچساران در لیگ هندبال نوجوانان موسوم به لیگ آیندگان شرکت کردند و بر این اساس یک امتیاز به مجموع امتیازات این تیم‌ها افزوده شده است.

تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، زغال‌سنگ طبس، نیروی‌زمینی شهید شاملی کازرون، نفت‌وگاز گچساران، پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد، آلومینیوم اراک، گیتی‌پسند، پیکان سبزوار، پرواز هوانیروز، فرازبام خائیز دهدشت و صنعت مس کرمان که در مسابقات هندبال جوانان پسر شرکت کرده‌اند، یک امتیاز به مجموع امتیازات این تیم‌ها افزوده شده است.

کد خبر 750591

دیگر خبرها

  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نایب‌قهرمانی
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نائب‌قهرمانی
  • پیشوندها و پسوندها در ادبیات باشگاههای فوتبال ایران
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • هوادار خاطی سپاهان، ۱۰ سال محروم شد
  • 110 سال محرومیت، مجازات پیرمرد سپاهانی!
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • مرگ بر این فوتبال زشت/ افتضاحی زائیده ترس