Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

بهنام بانی خواننده موسیقی پاپ در ادامه کنسرت های خود در سال 97 با طرفدارانش در سالن میلاد نمایشگاه دیدار می کند.

بهنام بانی در این کنسرت قرار است آهنگ های منتشر شده و جدید خود را از جمله "اخماتو وا کن" و "بسّمه" را برای مخاطبان اجرا کند.


کنسرت های استانی این خواننده در شهرهای مختلف ایران در اسفند ماه سال 96  و نوروز 97 ادامه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین اولین آلبوم رسمی بانی با نام احتمالی "عاشقم کرده" در 12 قطعه جدید و قبلا منتشر شده قرار بود در اسفندماه وارد بازار شود که تا امروز ممکن نشده است.

خواننده دامغانی موسیقی پاپ طی سال‌های اخیر قطعات "اخماتو وا کن"، "بسمه"، "همه دنیام"، "عاشقم کرده"، "چی بگم"، "من یه دیوونم"، "علاقه خاص"، "زیبای بی همتا"، "بیخیال"، "بیا اینجا"، "مرز دیوونگی"، "زندگیمون قصه نبود"، "فصل عاشقی"، "ای کاش" را به صورت تک آهنگ منتشر کرده است و از میان آن‌ها قطعاتی چون "علاقه خاص"، "من یه دیوونم"، "چی بگم" و "عاشقم کرده" شناخته شده است.


کنسرت بهنام بانی
 روز دوشنبه 3 اردیبهشت ماه در دو نوبت 20:00 و 22:30 در سالن میلاد نمایشگاه برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۸۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زد و خورد زکی‌پور قبل از پرسپولیس!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژوزه مورایس با روحیه بالایی خود را آماده دیدار حساس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر مقابل پرسپولیس می‌کنند که تمرین روز گذشته این تیم نیز با برگزاری تولد برای میلاد زکی‌پور جو صمیمانه‌ای در اردوی سپاهان به وجود آورد.

بازیکنان سپاهان به مناسبت تولد میلاد زکی‌پور، برای ورود او به محل تمرین تونل زدند و او را با زد و خورد وارد زمین کردند که البته این بازیکن هم با سرعت بالای خود از بین هم‌تیمی‌هایش فرار کرد تا دچار مصدومیت نشود.

زکی‌پور که دو فصل درخشان را در سپاهان سپری کرده و جزو مهره‌های کلیدی این تیم در سمت چپ خط دفاعی به شمار می‌رود، تجربه تقابل‌های حساسی با این تیم و البته استقلال برابر پرسپولیس را داشته و امیدوار است دوباره در جدال با سرخ پوشان موفق کار کند.

مدافع چپ سپاهان که در تقابل‌های قبلی برابر پرسپولیس نمایش درخشانی داشت و جزو گزینه‌های انتقال به این تیم در تابستان گذشته بود، انگیزه زیادی دارد تا یک برد دیگر را همراه با تیمش در بازی روز چهارشنبه به دست بیاورد و برای پنج بازی باقی مانده روحیه بگیرند.

دیگر خبرها

  • هنرمندان صنایع دستی در اکسپو ۲۰۲۴/ حضور فارس با بسته‌های گردشگری
  • فیلم رقص و جمله جنجالی بهنام بانی وسط کنسرت
  • نماز خواندن مرد غزه‌ ای زیر آوار ساختمان
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • رقص جنجالی بهنام بانی در کنسرتش؛ دست‌وبالم بسته است وگرنه (فیلم)
  • چرا ژاپنی‌ها به نقاشی «ارواح» علاقه دارند؟
  • طنین دانشجویان بین المللی کیش در محکومیت سرکوب دانشجویان در آمریکا
  • زد و خورد زکی‌پور قبل از پرسپولیس!(عکس)
  • ماجرای لغو ۵ کنسرت در تهران
  • دوقلوهای آواز ایرانی در شهر اصفهان به روی صحنه می‌روند