Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان پیکانی ها معتقد است وی در صحنه اخراج حرکتی که سزای آن دریافت کارت باشد را انجام نداده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدصادق بارانی که در دقایق پایانی دیدار برابر استقلال خوزستان از زمین اخراج شد درباره خروج خود از میدان گفت:

من متاسفم و نمی دانم باید چه بگویم. در کارت اول که فقط توپ را زدم و در کارت دوم نیز آقای شیخ ویسی پرید خود را به من زد و داور هم من را اخراج کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من از کنار او رد شد و کار نداشتم اما او به من ضربه زد و داور هم فریب خورد. متاسفم برای این داوری ها و واقعا نمی دانم باید چه بگویم. حتی پس از پایان بازی شیخ ویسی آمد و از من عذرخواهی کرد.

او درباره بازی گفت:

درباره بازی هم باید بگویم که یک بازی افتضاح را دیدیم چرا که باد و باران همه چیز را خراب کرد تا این نتیجه به دست بیاید و حریف هم موفق شد به یک امتیاز خود دست پیدا کند.

محمدصادق بارانی در رابطه با اندوه فراوان خود درزمان خروج از میدان گفت:

به دلیل اینکه هم تیم مان را به امتیاز داشت و از طرفی هم تیم هایی مانند پیکان که هوادار ندارند به دنبال این هستند تا در بازی برابر استقلال و پرسپولیس خودشان را نشان بدهند اما داور این را هم از من گرفت و من و خانواده ام نیز او را حلال نمی کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پیکان پرسپولیس استقلال خوزستان پرسپولیس پیکان کاپیتان پیکان محمدصادق بارانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۸۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوزستان بارانی می‌شود

محمد سبزه زاری مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بنا بر بررسی نقشه‌های هواشناسی  اواسط روز پنجشنبه نهم فرودین لغایت بعد از ظهر جمعه ۱۰ فروردین احتمال رگبار پراکنده باران و رعد و برق، وزش باد متوسط و تندباد لحظه‌ای در ارتفاعات و مناطق شمال و شرق و باتوجه به ماهیت فصل در دیگر مناطق استان احتمال بارش بصورت نقطه‌ای پیش بینی می‌شود.

او افزود: با توجه به این پدیده احتمال لغزندگی جاده ها،    آبگرفتگی محدود معابر،    جاری شدن روان آب، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی و   شکستن درختان کهنسال و  خسارت به محصولات  و ماشین آلات کشاورزی وجود دارد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان ادامه داد: توصیه می‌شود احتیاط در تردد، پرهیز از صعود به ارتفاعات، عدم توقف و پارک خودرو در اطراف درختان فرسوده و ساختمان‌های نیمه کاره و سست، استحکام سازه‌های موقت از جمله تابلو‌های تبلیغاتی و پوشش گلخانه‌ها و  احتیاط در فعالیت کوهنوردی انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • خوزستان بارانی می‌شود
  • واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی
  • خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال به خاطر پرسپولیس
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال و انتقادات از لیست تیم ملی
  • محمد آبشک به استقلال خوزستان پیوست؛ رسمی
  • عکس| خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • استقلال خوزستان در انتظار اتفاق تاریخی
  • ریکاردو در واکنش به احتمال اخراجش از ردبول: وحشت‌زده نیستم
  • قلعه‌نویی کیروش می‌شود؟ / این بار شاید استقلالی‌ها اخراج شوند!