Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-03@03:06:45 GMT

اظهارات رضا مهاجری در نشست خبری پس از بازی با نفت

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۵۹۰۵۲

اظهارات رضا مهاجری در نشست خبری پس از بازی با نفت

رضا مهاجری می‌گوید دو بازی دیگر روی نیمکت پدیده است و پس از آن تیم را تحویل صاحبش می‌دهد!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا مهاجری در نشست خبری پس از بازی با نفت گفت:

خیلی خوشحالیم. برد در روزی که هر دو تیم تحت فشار بودند، باعث خوشبختی است. تحت فشار بودن هر دو تیم در کیفیت بازی تاثیرگذار بود هم ما موقعیت هایی را از دست دادیم و هم نفت چند موقعیت خوب داشت که نتوانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحالیم که در سخت ترین بازی فصل با ارزش ترین سه امتیاز فصل را گرفتیم. خداروشکر در روزی که مسئولان شهر نیمچه حمایتی کردند، بردیم و این فرق ماست نسبت به بازی قبل. استرس امروز حرف اول را برای هر دو تیم می‌زد و تقریبا بقای ما قطعی شد. در شرایطی که نگاه ما این نبود و باید برای سهمیه میجنگیدیم اما مشکلاتی که گریبان پدیده را گرفت باعث شد تا امروز برای بقا بجنگیم. خداروشکر در آستانه مبعث سه امتیاز حساس گرفتیم و انشالله دو بازی دیگر تیم را تحویل صاحبش میدهیم تا انشاالله سال های سال موفق باشند.

رضا مهاجری ادامه داد:

سعید جلالی روز خیلی خوبی را در درون دروازه گذراند، خط دفاعی خیلی تلاش کرد و من حیث المجموع باید به مجموعه تیم تبریک بگویم مکه این اتفاق مبارک و میمون رخ داد. البته متاسفم برای نفت و این روزهایش؛ آن ها هم بیرون از زمین مشکلاتی مثل ما دارند. خودم ناراحت وقتی صحنه یک طرف ناراحتی و یک طرف غم سقوط را میبینم.

سرمربی پدیده در پاسخ به سوالی مبنی بر تصمیم عجیب مدیران پدیده در عدم تیم داری در فصل آینده نیز گفت:

کدام تصمیمشان عجیب نیست؟ من دیش تا ۱۱-۱۲ شب دنبال بازیکنانمان بودیم، آن هایی که در طول فصل ۵ درصد گرفته بودند و به احترام من آمدند و تمام توانشان را گذاشتند. ما این فصل اتفاقات عجیب و غریب زیاد داشتیم و انشالله این آخری باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نفت تیم پدیده رضا مهاجری سرمربی پدیده سرمربی تیم پدیده نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۹۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران

شانا _ گروه فیلم: نشست خبری ارسلان رحیمی، مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران امروز (چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت) در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد.

دریافت 19 MB

دیگر خبرها

  • شکایت پرسپولیس از هوادار سپاهان
  • اظهارات عجیب جواد نکونام درباره اتفاقات باشگاه استقلال
  • نشست خبری مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
  • همه ۵ بازی ما سخت است/ تا هفته آخر امیدواریم
  • نشست خبری سریال نون خ
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • نشست خبری جایزه ملی البرز
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد+ جزئیات | اظهارات مهم سخنگو درباره باغ ازگل و چای دبش؛ دستگاه قضایی در این پرونده‌ها تحت‌ هیچ فشاری نبود
  • نشست خبری مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز آغاز شد
  • نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه آغاز شد