Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@23:19:50 GMT

آجرلو و ادامه روزهای برزخی اینبار در رشت (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۵۹۰۵۹

مدیرعامل تراکتورسازی همچنان روزهای برزخی حضورش روی صندلی مدیریت این باشگاه را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی آجرلو در این فصل هم نتوانسته تراکتور را به چیزی که هواداران پرشور این تیم انتظارش را می‌کشند، نزدیک کند.


مدیرعامل باسابقه فوتبال ایران که چندی پیش تلاش خود را برای در اختیار گرفتن پست شماره یک فوتبال ایران در فدراسیون با ناکامی پشت سر گذاشته بود، بعد از قبول مدیرعاملی تراکتورسازی با بدشانسی بزرگ دیگری مواجه شد و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات آنها را از دستیابی به هدف‌شان دور و دورتر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فصل جدید اما به نظر می‌رسید با جذب چند بازیکن قابل اتکا آنها موفق شوند رتبه‌های بالای جدول را نشانه بگیرند اما اینچنین نشد و اکنون چهارمین سرمربی زمان مدیرعاملی سردار آجرلو نیز در آستانه تحمل ناکامی دیگری است.


آجرلو که امروز در جایگاه ویژه‌ی استادیوم سردار جنگل در انتظار کسب نتیجه تیمش مقابل تیم در آستانه‌ی سقوط سپیدرود بود، بار دیگر شاهد یک شکست دیگر در کارنامه تراکتورسازی شد تا روزهای برزخی او همچنان ادامه داشته باشد.

 

 


عکس: نیما بالازاده

تراکتورسازی تبریز سپیدرود رشت مصطفی آجرلو

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۹۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار از سیلاب در این شهرستان توسط نجاتگران هلال احمر ادامه دارد.

حمدعلی کاوسی صبح شنبه ۸ اردیبهشت به خبرنگاران اظهار کرد: طی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر افزود: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تاکنون به ۳ نفر از این افراد دسترسی پیدا شده و توسط امدادگران هلال‌احمر به منطقه امن انتقال داده شده‌اند.

کاوسی گفت: تلاش برای نجات ۶ نفر دیگر نیز ادامه دارد.
وی تصریح کرد: این عملیات از ساعت ۱۹ امشب آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیرهای تردد، هنوز ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تاکید کرد: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • اختیارات درویش محدود شد؛ سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • درخشش تازه لیونل مسی در اینترمیامی؛ اینبار بریس!
  • بارش‌ ها ادامه دارد | کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید
  • شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟
  • آیت‌الله مکارم‌شیرازی: پلیس طرح نور را با قدرت ادامه دهد
  • تلاش‌ها برای پیدا شدن جسد فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد