Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد صادق بارانی به شدت به نحوه قضاوت داور دیدار با استقلال خوزستان اعتراض کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدصادق بارانی در مورد اخراجش در دیدار مقابل استقلال خوزستان گفت:‌

متأسفم نمی‌دانم چه بگویم در صحنه کارت اول من نه توپ را زدم و روی کارت دوم هم شیخ‌ویسی خودش را به من زد و من فقط از کنار او گذشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی خود این بازیکن در پایان بازی از من عذرخواهی کرد.

محمدصادق بارانیافزود:

باید برخوردی باشد که داور خطا بگیرد،‌ او فقط خودش را به من زد و در پایان بازی گفت از بابت این کارم معذرت می‌خواهم هر داوری که می‌خواهد مجوز ان ‌اف سی را برای او بگیرد در مسابقه ما انتخاب می‌کند. چه بگویم اگر هم حرفی بزنم محروم می‌شوم.

محمدصادق بارانی در رابطه با شرایط بازی تصریح کرد:

بازی کیفیت افتضاحی داشت، باد و باران شرایط را سخت کرد. استقلال خوزستان هم برای یک امتیاز آمده بود که به هدفش رسید.

وی در مورد اینکه چرا بعد از اخراج اینقدر ناراحت بود تصریح کرد:

به هر حال تیم ما نیاز به پیروزی داشت از طرفی دیگر ما تیم‌هایی که هوادار نداریم منتظر بازی استقلال و پرسپولیس هستیم تا خودمان را نشان دهیم متأسفانه داور این فرصت را از من گرفت و در بازی بعدی محروم هستم. من و خانواده‌ام داور را حلال نمی‌کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال خوزستان استقلال خوزستان پیکان تهران دیدار پیکان مقابل استقلال خوزستان کاپیتان پیکان محمدصادق بارانی وحید شیخ ویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۹۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت‌تریک استقلال خوزستان در وقت‌های تلف شده

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان این هفته موفق شد برابر گل گهر در سیرجان دست به کار بزرگی بزند و در شرایطی که تا ثانیه‌های پایانی با دو گل در آستانه شکست قرار گرفته بود، با یک تساوی ارزشمند کار را به پایان برساند.

سیروس پورموسوی در فصل گذشته و حتی در این فصل خاطرات تلخی در دقایق تلف شده و وقت اضافه بازی‌ها دارد. تیم او چه در لیگ برتر و چه در لیگ آزادگان دیدارهای زیادی را در ثانیه‌های پایانی با دریافت گل به پایان رسانده بود تا این موضوع کابوس بزرگی برای او شکل دهد.

اما اکنون شرایط کاملا برای پورموسوی و تیمش متفاوت پیش می‌رود؛ او در آخرین بازی تیمش با یک شاهکار از سوی بازیکنانش مواجه شد و آنها موفق شدند برابر تیم رتبه پنجمی گل گهر در سیرجان در شرایطی که با دو گل عقب افتاده بودند، در نهایت با تساوی در وقت اضافه کار را به پایان برسانند.

آبی‌ها خوزستانی پیش از این در پنج بازی و در وقت تلف شده گل دریافت کرده بودند تا با تساوی یا شکست کار را به پایان برسانند. اما اکنون طی سه بازی این تیم موفق شده در دقایقی که پیش از این برای آنها کابوس بود، با دستیابی به گل شادی را به اردوی خود ببرند. آنها برابر نفت آبادان توانستند به گل برتری دست یابند و مقابل آلومینیوم و گل گهر سیرجان نیز کار را به تساوی کشاندند تا اکنون بیش از گذشته برای رسیدن به امتیاز بقا امیدوار باشند.

دیگر خبرها

  • تنفس هوای مطلوب در تهران بارانی
  • هوای تهران بارانی و سالم است
  • پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز
  • لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی
  • دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی در اتفاقی عجیب لغو شد
  • واکنش استقلال خوزستان به لغو دیدار استقلال ملاثانی و فجرسپاسی در ورزشگاه غدیر
  • آبروریزی برای فوتبال خوزستان؛ دیدار ملاثانی و فجر لغو شد
  • هت‌تریک استقلال خوزستان در وقت‌های تلف شده
  • پاپی: پنالتی نبود و حردانی اول پایم را زد
  • به بهانه محرومیت نکونام و اوسمار؛ سرمربیان استقلال و پرسپولیس پاداش گرفتند!