Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@04:27:00 GMT

طرح ساخت نخستین فرهنگسرای نوش آباد کلنگ زنی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۵۹۱۶۳

طرح ساخت نخستین فرهنگسرای نوش آباد کلنگ زنی شد

کاشان- ایرنا- طرح ساخت نخستین فرهنگسرای شهر نوش آباد که از سوی خانواده یک نیکوکار به اجرا درخواهد آمد، با حضور جمعی از مردم و مسئولان شهرستان آران و بیدگل کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهردار نوش آباد شامگاه جمعه در آئین کلنگ زنی نخستین فرهنگسرای این شهر گفت: فرهنگسرا در زمینی یک هزار مترمربعی با مشارکت خانواده یک فرد نیکوکار در مدت یک سال به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرتضی اشرفی افزود: نوش آباد دارای ظرفیت های فراوانی در زمینه های گوناگون است و نیازمند نگاه ویژه ای برای شکوفایی می باشد که در این راستا ایجاد یک فرهنگسرا در این شهر ضروری بود.
وی با بیان اینکه نوش آباد به رغم پرورش و معرفی چهره های برجسته در زمینه های مختلف به کشور پیش از این فاقد فرهنگسرا بود، بیان کرد: این فرهنگسرا پس از ساخت با عنوان مرحوم محمود خوروش نامگذاری خواهد شد.
شهر نوش آباد با 12 هزار نفر جمعیت از توابع آران و بیدگل است و در سه کیلومتری مرکز این شهرستان قرار دارد.
آران و بیدگل در فاصله نزدیک به 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
7472/8123

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي فرهنگسرا نوش آباد آران و بيدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۹۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان با اشاره به وقوع سیل و آب گرفتگی در شهرستان‌های این استان از امدادرسانی به شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، محمدنوید متقی اظهار کرد: امروز سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت، گزارش سیل و آب‌گرفتگی در شعب شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل استان اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: سیل دو دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به سه باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نائین و آران و بیدگل، در حال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.

کد خبر 747314

دیگر خبرها

  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • غیر حضوری شدن مدرسه یحیی آباد آران و بیدگل
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • آب بردگی ۲ دستگاه کامیون در نائین
  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد
  • مشکلات محله تاریخی قاضی از زبان شهروند آران و بیدگل + تصاویر