Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@12:25:10 GMT

ترافیک سنگین در محور فیروزکوه

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۵۹۱۷۱

ترافیک سنگین در محور فیروزکوه

رییس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک سنگین در محور فیروزکوه و ترافیک نیمه سنگین در محور هراز خبر داد.

خبرگزاری مهر: سرهنگ سیاوش محبی در خصوص وضعیت ترافیک محور‌های مواصلاتی شرق استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر محور فیروزکوه در مسیر فیروزکوه به بومهن در اکثر مقاطع ترافیک نیمه سنگین و در محدوده شهر دماوند ترافیک سنگین دارد و تردد خودرو‌ها با کندی مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه در هر مسیر شمال به جنوب محور هراز نیز در اکثر مقاطع طول محور نیمه سنگین است.

رییس پلیس راه شرق استان تهران گفت: ترافیک در محور امام رضا (ع) و حرم تا حرم در هر دو مسیر پر حجم روان است.

وی اضافه کرد: آزادراه پردیس- تهران نیز دارای ترافیک پر حجم در مسیر ورود به تهران و دارای ترافیک فوق سنگین در محدوده جاجرود است.

رییس پلیس راه شرق استان تهران ترافیک در محور قدیم جاجرود- تهران را نیز سنگین توصیف کرد.

وی گفت: از رانندگان عزیز تقاضا دارم برای بازگشت از سفر‌های خود طوری برنامه ریزی کنند، که در ترافیک‌های طولانی نمانده و در وقت خود صرفه جویی کنند، همچنین رانندگان می‌بایست به ازای هر ۲ ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کنند، تا از خستگی و خواب آلودگی جلوگیری شود.

بر اساس مشاهدات خبرنگار مهر، محور لواسان- تهران نیز در محدوده «زردبند» تا «قوچک» و محور فشم- تهران در محدوده «حاجی آباد» تا «زردبند» نیز ترافیک سنگینی تجربه می‌کند. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003MUZ

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۹۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، رضا یوسفی وضعیت ترافیکی و جوی راه‌های کشور را تشریح کرد و گفت: ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار سنگین است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی خبر داد.

یوسفی یادآور شد: محور‌های هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، رباط پشت بادام – بیاضه، گلشن – سراوان، گرده کوه – مهریز، مهرستان - ایرانشهر، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده و پونل – خلخال مسدود است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌ شود
  • نظر رئیس پلیس راهور درباره تغییر طرح ترافیک تهران | این سه بزرگراه نیاز شدید به بهسازی آسفالت دارند
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • ترافیک سنگین در محورهای کرج - چالوس
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال