Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت دفاع روسیه با تشریح چگونگی حمله شیمیایی در شهر دومای سوریه، انگلیس را طراح این حادثه خواند و گفت: کلاه سفیدها (مخالفان اسد) با فشار لندن مجبور به چنین کاری شدند.

به گزارش صدای ایران، ژنرال «ایگور کوناشنکوف» امروز (جمعه) خبرنگاران را به وزارت دفاع روسیه فراخواند تا در نشست خبری به آنان بگوید انگلیس اعضای گروه کلاه سفیدها را تحت فشار گذاشت تا حمله شیمیایی در سوریه را صحنه سازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کوناشنکوف ادامه داد: اطلاعات کافی داریم که نشان می دهد از سوم تا ششم ماه آوریل (سه شنبه تا جمعه هفته گذشته) از لندن بر گروه کلاه سفیدها فشار زیادی وارد شد تا دست به چنین کاری بزنند.
«لندن به کلاه سفیدها گفته بود، در این چند روز گروه جیش الاسلام با توپخانه دمشق را هدف قرار می دهد و ارتش سوریه نیز ناچار به پاسخگویی است و در این زمان (بهترین لحظه) باید کلاه سفیدها طرح حمله شیمیایی را اجرا کنند.»
به گزارش ایرنا، کمی آن طرف تر از ساختمان وزارت دفاع روسیه، سرگئی لاوروف وزیر امورخارجه روسیه ظهر جمعه در نشست مشترک با همتای هلندی خود اعلام کرد: صحنه سازی حمله شیمیایی به دوما کار سرویس اطلاعاتی یک کشور است که می خواهد در ردیف نخست روس ستیزی در جهان قرار داشته باشد.
تروریست های ضدسوری مدعی شده اند که شهر دومای سوریه شامگاه شنبه (18 فروردین ماه)، هدف بمباران شیمیایی قرار گرفت و براثر آن 75 تن کشته و ده ها تن مصدوم شدند. 
دولت سوریه، هر گونه دخالتی در این حمله شیمیایی را رد کرده و سفیر و معاون نماینده روسیه در سازمان ملل متحد هم استفاده از سلاح شیمیایی را روش کثیف تروریست ها برای جلب توجه دانسته است. 

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۹۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد

آبی‌های لندن در نبرد خانگی با رقیب همشهری خود به پیروزی دست پیدا کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (پنجشنبه) از ساعت 22 به وقت تهران در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن تیم فوتبال چلسی میزبان رقیب همشهری خود تاتنهام بود و این تیم را با نتیجه 2 بر صفر از پیش رو برداشت.

تروه چالوبا در دقیقه 24 و نیکولاس جکسون در دقیقه 72 گل‌‌های چلسی را در این بازی به ثمر رساندند تا آبی‌های لندن موفق به کسب چهاردهمین پیروزی‌ خود در این فصل لیگ برتر انگلیس شوند و با 51 امتیاز به رده هشتم جدول صعود کنند.

زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید

 

تاتنهام اما با قبول دهمین باختش در این فصل، با 60 امتیاز در رده پنجم باقی ماند. این در حالی است که منچستریونایتد با شش امتیاز فاصله نسبت به تاتنهام در رده ششم قرار دارد و تنها سه هفته دیگر به پایان فصل جاری باقی مانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق
  • چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد
  • آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله اسرائیل به سفارت ایران + عکس
  • نکونام: سر ما کلاه گذاشتند/ قهرمان لیگ برتر هفته آخر مشخص می شود
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • حمله ارتش اوکراین به مناطق مسکونی «کورسک» روسیه
  • روسیه: حمله تروریستی پهپادی بر فراز «بلگورود» خنثی شد
  • حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت
  • در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند
  • لندن و تجهیز اوکراین برای جنگ بهاره پیش از انتخابات انگلیس