Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-19@09:11:29 GMT

آریان خان جا پای پادشاه بالیوود می گذارد!

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۵۹۵۱۵

آریان خان جا پای پادشاه بالیوود می گذارد!

آریان خان ((Aryan Khan پسر ستاره ی بالیوودی شاهرخ خان از سوی تعدادی از طرفداران خود در فرودگاه هیترو لندن احاطه شد. بنا به گزارش سایت خبری Mumbai Mirror تعداد زیادی از طرفداران آریان خان پس از اطلاع از حضور او در لندن در فرودگاه لندن او را محاصره کرده و با او عکس سلفی گرفتند.

آریان خان بیست ساله فرزند ستاره ی بالیوودی شاهرخ خان به اندازه ی پدر خود شهرت دارد تا جایی که می گویند قرار است او نیز وارد سینمای بالیوود شود و جا پای پدرش بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهرخ خان چندی پیش درباره ی حضور فرزندانش در بالیوود گفته بود:

آنها می توانند در زمینه ای که علاقه دارند فعالیت کنند، اما پیش از هر چیز باید تحصیلات دانشگاهی خود را به پایان برسانند. شاهرخ خان همچنین دراین باره گفت: پسرم در حال حاضر در رشته ی فیلم سازی در آمریکا درس می خواند. این (آموختن) همان کاری است که من بعد از ۲۵ سال تجربه در بازیگری هنوز انجام می دهم.

او در ادامه با خنده گفت: 
گاهی من و گوری از هم می پرسیم: این آدم های بالغ که در یک خانه با ما زندگی می کنند کی هستند؟! گاهی احساس می کنیم همه چیز به سرعت برق و باد گذشته تا جایی که ما الآن داریم با دو آدم متفاوت (آریانا و سوهانا) زندگی می کنیم. من آن دو را می شناسم اما اصلا شبیه دوران کودکیشان نیستند.

شاهرخ خان ( Shahrukh Khan) متولد دوم نوامبر ۱۹۶۵، بازیگر هندی در بالیوود است. او در دهلی‌نو، پایتخت هندوستان، متولد شد و با نام مستعار پادشاه بالیوود، در بیش از ۵۵ فیلم و مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۹۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای طرفداران پلی‌استیشن ۵

ایتنا - شرکت سونی قصد دارد تا نسخه ارتقایافته کنسول بازی پلی‌استیشن ۵ را با نام «پلی‌استیشن ۵ پرو» در اواخر سال جاری میلادی روانه بازار کند.
براساس گزارشات و اطلاعات درزیافته از سوی توسعه‌دهندگان بازی‌های پلی‌استیشن که از سوی منابع متعدد غیررسمی تأیید شده، زمان احتمالی عرضه پلی‌استیشن ۵ پرو همزمان با تعطیلات پایان سال خواهد بود.

البته برخی تردیدها در مورد امکان به تعویق افتادن عرضه این کنسول به زمان دیگری نیز وجود دارد.

از نکات قابل توجه در مورد مشخصات این کنسول جدید که در اسناد نشت یافته آمده، می‌توان به پیشرفت قابل ملاحظه در نرخ فریم بر ثانیه در بازی‌های با رزولوشن 4K، اضافه شدن «حالت عملکرد» برای بازی‌های 8K و بهبود ردیابی پرتو نور اشاره کرد.

علاوه بر این، پلی‌استیشن ۵ پرو مجهز به قابلیت "PlayStation Spectral Supersolution" یا PSSR خواهد بود که فناوری ویژه سونی برای ارتقای کیفیت تصویر با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی است.

 
یکی از مهم‌ترین اطلاعات افشا شده در این اسناد، عملکرد بالاتر پلی‌استیشن ۵ پرو در رندر کردن تصاویر و صحنه‌ها نسبت به نسخه فعلی است. بر این اساس، کنسول جدید ۴۵ درصد سریع‌تر در رندرینگ عمل خواهد کرد و عملکرد آن تا ۳ برابر بهبود می‌یابد.

گفته می‌شود بسته ابزار توسعه‌دهندگان برای پلی‌استیشن ۵ پرو از اواخر سال گذشته در استودیوهای سونی و از ابتدای امسال در استودیوهای دیگر شرکت‌ها در دسترس قرار گرفته است.

این خبر می‌تواند برای علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی خبر خوبی باشد.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) نقاشی دیواری جدید بنکسی در لندن
  • خبر خوش برای طرفداران پلی‌استیشن ۵
  • پادشاه انگلیس مرد؟ | واکنش لندن
  • لندن: چارلز زنده است
  • دانشمندان: گرانش مریخ بر روی آب و هوای زمین تاثیر می‌گذارد
  • نوشیدن آب داغ چه تاثیری بر بدن ما می‌گذارد؟
  • چاپ سه‌بعدی استنفورد میلیون‌ها شگفتی در مقیاس کوچک را به نمایش می‌گذارد
  • ورود فوتبالیست بزرگ به دنیای بوکس؛ مهاجم سابق لیورپول پا به رینگ می‌گذارد؟ (فیلم)
  • یک آلبوم چشم نواز برای طرفداران BMW
  • یک آلبوم دل انگیز برای طرفداران BMW