Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-09@02:01:58 GMT

مداد پاک کن از کدام کشور‌ها وارد ایران شد؟ +جدول

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۵۹۶۴۳

مداد پاک کن از کدام کشور‌ها وارد ایران شد؟ +جدول

براساس واردات این حجم مداد پاک کن به کشور، یک میلیون و ۴۱۷ هزار و ۵۶۹ دلار ارز از کشور خارج شد که بالغ بر ۴ میلیارد و ۶۸۱ میلیون و ۲۱۲ هزار و ۵۰۴ تومان در آمار گمرک به ثبت رسیده است.

گفتنی است مداد پاک کن از ۹ کشور اسپانیا، آلمان، امارات متحده عربی، جمهوری کره، چین، ژاپن، مالزی، هلند و هند وارد ایران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است که در بین کشور‌های ذکر شده چین با صادرات ۳۱۲ تن مداد پاک کن به ارزش ۷۷۰ هزار و ۹۴۴ دلار اولین و بزرگترین صادرکننده این محصول به ایران بوده است.

بعد از چین، مالزی دومین صادرکننده مداد پاک کن به ایران بوده است که در مدت ۱۱ ماهه سال ۹۶ صادرات بیش از ۱۲۰ تن از این کالا درآمد ۴۵۶ هزار و ۸۵۱ دلاری را به خود اختصاص داده است.

همچنین کشور آلمان با خرید بیش از ۸ تن مداد پاک کن درآمد ۸۱ هزار و ۵۶ دلاری را در ۱۱ ماهه سال ۹۶ نصیب خود کرده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۹۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(اینفوگرافیک) با ارزش‌ترین شرکت‌ها در اقتصاد‌های بزرگ اتحادیه اروپا

نوو نوردیسک (Novo Nordisk) در حال حاضر بیش از ۵۵۰ میلیارد دلار ارزش دارد که آن را با اختلاف زیادی به با ارزش‌ترین شرکت اروپا تبدیل می‌کند. این غول داروسازی در زمینه دارو‌های دیابت و کاهش وزن تخصص دارد.

به گزارش روزیاتو، تقاضا برای دو مورد از آنها، اوزمپیک (Ozempic) و ویگووی (Wegovy)، به دلیل قابلیت کاهش وزن آن‌ها افزایش یافته است و حتی باعث کمبود آن‌ها در سراسر ایالات متحده شده است.

جدول زیر شامل فهرست گسترده‌ای از با ارزش‌ترین شرکت‌های تجاری عمومی در اقتصاد‌های بزرگ اتحادیه اروپا است. بسیاری از این شرکت‌ها به دلیل محدودیت فضا در اینفوگرافیک بالا گنجانده نشدند.

توجه: ارقام گرد شده و آخرین بار در ۱۵ آوریل ۲۰۲۴ به‌روزرسانی شده است. کشور‌هایی که دارای شرکت‌های برتر تجاری عمومی به ارزش کمتر از ۴ میلیارد دلار هستند، در این جدول قرار نگرفته اند.

شرکت برند‌های لاکچری ال‌وی‌ام‌اچ (LVMH) که مالک برند‌هایی مانند تیفانی، کریستین دیور و تگ هویر است، با ۴۲۰ میلیارد دلار، دومین شرکت بزرگ اروپا از نظر ارزش بازار است.

سومین رتبه، متعلق به ای‌اس‌ام‌ال (ASML) است که با ارزش بازار ۳۸۰ میلیارد دلار، تجهیزات بسیار مهمی برای تولیدکنندگان تراشه تولید می‌کند.

دیگر خبرها

  • (اینفوگرافیک) با ارزش‌ترین شرکت‌ها در اقتصاد‌های بزرگ اتحادیه اروپا
  • نقشه اصلی براندازان خدشه وارد کردن به عنصر انسجام است
  • آمریکا با کدام تسلیحات لیزری به جنگ پهپادها می‌رود؟
  • نوسان چشمگیر قیمت ها در بازار خودرو؛ کدام خودرو ۹۰ میلیون تومان گران شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • هزینه‌ ساخت برج ایفل را مردم کدام کشور پرداختند؟
  • قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان وارد کشور شد
  • صنعت نوشت‌افزار ایران در بازار جهانی کجا ایستاده است؟
  • ایران دومین مصرف کننده لوازم آرایشی در خاورمیانه / کدام برندها حاوی فلزات سنگین هستند؟
  • پیش‌بینی فعالان بازار از قیمت طلا و ارز در روزهای آینده/ منتظر این قیمت‌ها در بازار باشید
  • ریل گذاری ایران و امارات برای افزایش صادرات