Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت مدیره استقلال گفت که وینفرد شفر به استقلال عشق می‌ورزد. ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات

حسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار روز دوشنبه استقلال مقابل الهلال عربستان در هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: با توجه به اینکه قصد داریم به عنوان تیم نخست از گروه‌مان صعود کنیم و الهلال هم حذف شده و انگیزه‌ای ندارد، باید از این موقعیت استفاده کرده و تیم اول شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروهی که همه آن را گروه مرگ نامیدند، اما برای ما گروه زندگی است، چرا که چشم به رده‌های بالاتر داریم و امیدوارم با دعای هواداران بتوانیم سومین ستاره قهرمانی آسیا را کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اتفاق عجیب در سفر استقلال به کویت + عکس

وی با اشاره به تلاش استقلال برای نایب قهرمانی در لیگ برتر و اینکه حسرت چه چیزی را می‌خورد، تصریح کرد: حسرت ابتدای فصل را می‌خوردم که چه امتیازاتی از دست دادیم. ما حرص می‌خوردیم، اما کسی توجه نمی‌کرد. اگر تغییرات را ابتدای فصل داشتیم، شک نکنید قهرمان لیگ استقلال بود. برای فصل آینده به کمتر از قهرمانی فکر نمی‌کنیم و هواداران هم اجازه نمی‌دهند به غیر از این فکر کنیم.

عضو هیئت مدیره استقلال در واکنش به انتقاد پیشکسوتانی چون علی جباری و حسن روشن بابت درخواست شفر برای افزایش مبلغ قراردادش و اینکه به نظر می‌رسد او در حال «دَبه» کردن است، گفت: اصلا چنین اعتقادی ندارم. شفر انسان مادی نیست. می‌شود گفت که شفر به استقلال عشق می‌ورزد و مطمئن باشید تیم را با پول عوض نخواهد کرد.

انتهای پیام/

 

R1015150/P1361/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استقلال تهران حسن زمانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال تهران حسن زمانی استقلال تهران حسن زمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۹۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماسک: تا زمانی که مشکل بدهی آمریکا حل نشود، دلار ارزشی ندارد

میلیارد مشهور آمریکایی و مالک شرکت‌های اسپیس ایکس و تسلا، طی اظهاراتی هشدار داد که تا زمانی که مشکل بدهی ملی دولت آمریکا حل نشود، دلار ارزشی نخواهد داشت. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری تاس، ایلان ماسک، میلیارد مشهور آمریکایی و مالک شرکت‌های اسپیس ایکس و تسلا، طی اظهاراتی هشدار داد که تا زمانی که مشکل بدهی ملی دولت آمریکا حل نشود، دلار ارزشی نخواهد داشت.

ماسک در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ما باید در مورد بدهی ملی خود کاری انجام دهیم وگرنه دلار ارزشی نخواهد داشت.

پیش از این، صندوق بین المللی پول بر خلاف روال معمول به طور مستقیم از دولت آمریکا انتقاد کرده و هشدار داده بود که عملکرد این کشور در میان اقتصادهای پیشرفته تا حدی ناشی از یک سیاست مالی ناپایدار بوده است.

هشدار نشریه اقتصادی درباره رکود تورمی در آمریکانرخ تورم در آمریکا همچنان بازهم افزایشی شد

این صندوق در گزارش سالانه خود موسوم به "چشم انداز اقتصاد جهانی" اعلام کرد که هزینه‌کردهای بیش از حد واشنگتن، خطر افزایش تورم و تضعیف ثبات بلندمدت مالی در سراسر جهان را به همراه دارد.

بر اساس گزارش دفتر بودجه کنگره، انتظار می‌رود بدهی دولت آمریکا تا سال 2033 به 45.7 تریلیون دلار یا 114 درصد تولید ناخالص داخلی برسد که این رقم در پایان سال 2023، 97 درصد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ناصر الخلیفی، مرد پروژه‌های شکست‌خورده!‏
  • آلونسوی جدید متولد می‌شود: اسطوره رئال در آلمان
  • منتقد گل‌محمدی به جمع حامیانش پیوست!
  • چرا BBC دیگر آن قدرت سابق را ندارد؟
  • اجتماع باشکوه ۶ هزار نفری امام زمانی‌ها در اسلامشهر
  • هم‌زمانی پرواز و خوش و بش رقبای عصبانی (عکس)
  • چرا بدن درد می‌گیریم؟
  • بهادر زمانی بازیگر نقش همایون در سریال قطب شمال کیست + بیوگرافی
  • اوج سلامت مغز چه زمانی است؟
  • ماسک: تا زمانی که مشکل بدهی آمریکا حل نشود، دلار ارزشی ندارد