Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی پیشین تیم ملی ولز به مسئله جدایی کاپیتان تیم ملی این کشور از رئال مادرید واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، سرمربی پیشین تیم ملی ولز به شایعه جدایی ستاره ولزی رئال مادرید از این تیم واکنش نشان داد.

چند وقتی است که صحبت‌هایی مبنی بر جدایی بیل از رئال مادرید به گوش می‌رسد اما این ستاره ظاهرا تمایلی برای ترک سانتیاگو برنابئو ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریس کلمن سرمربی تیم ملی ولز در واکنش به این مساله گفت:«او کجا می‌تواند بزرگتر از رئال مادرید برود؟جایی بزرگتر وجود ندارد. او اگر هم بخواهد این تیم را ترک کند به باشگاه بزرگی خواهد رفت.»

از منچستریونایتد به عنوان مقصد بعدی بیل یاد می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ولز رئال مادرید کلمن بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۶۰۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم

 سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از پیروزی ارزشمند مردانش در خانه منچسترسیتی و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ابراز خرسندی کرد.

به گزارش تسنیم، کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید می‌گوید بازی یکپارچه دفاعی مقابل منچسترسیتی تنها راهی بوده است که این تیم را می‌توانست به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا برساند.

آنچلوتی گفت: در پنالتی‌‌ها شانس تأثیرگذار است، اما من به بازیکنانم اعتماد داشتم. به من می‌گفتند که آنها برنده می‌شوند، لونین اما می‌گفت که ضربات‌شان را می‌گیرد. در نهایت اما همه چیز ختم به خیر شد. من تمام پنالتی‌ها را دیدم و فکر می‌کنم که ما ضربات‌مان را خوب زدیم به خصوص رودیگر که واقعاً مرا غافلگیر کرد. ما در این فصل خوب پنالتی نزده بودیم، اما این بار توانستیم به خوبی این کار را انجام دهیم.

سرمربی رئال مادرید افزود: ما بازی را به خوبی آغاز کردیم و زودتر هم به گل رسیدیم و بعد از آن زیر فشار حریف قرار گرفتیم، اذیت شدیم و مجبور بودیم از خود گذشتگی کنیم. دفاع‌مان را پرتعداد کردیم، چون سیتی بازی را تحت کنترل داشت هرچند که آنها همیشه کنترل بیشتری بر بازی داشتند. به نظرم ما به خوبی دفاع کردیم. رئال مادرید بارها به این شیوه بازی کرده است و در نهایت به سبب آن به چیزی دست پیدا کرده که هیچ‌کسی تصورش را نمی‌کرد. در ضربات پنالتی نسبت به موفقیت‌مان خیلی اطمینان داشتیم. من تیم‌هایی را که با از خودگذشتگی می‌جنگند، دوست دارم ضمن اینکه ما به این شیوه صعود هم کردیم. این تنها راهی بود که ما می‌توانستیم این بازی را ببریم و صعود کنیم.

کارلتو درباره مکالمه کوتاهش با گواردیولا در پایان بازی اظهار داشت: او به من به خاطر صعود‌مان تبریک گفت و آرزوی موفقیت کرد. او مثل همیشه یک جنتلمن بود و این باشگاه (منچسترسیتی) هم باشگاه جنتلمن‌هاست.

آنچلوتی در پایان درباره بازی مهم بعدی تیمش، ال‌کلاسیکوی خانگی مقابل بارسلونا میز تأکید کرد: تیم ما مشکل فیزیکی ندارد و از الان تا یکشنبه هم زمان داریم تا ریکاوری و استراحت کنیم و از موفقیتی که به دست آورده‌ایم لذت ببریم. تمام دنیا فکر می‌کردند که کار رئال مادرید تمام شده است، اما ما هرگز چنین باوری نداشتیم، چون رئال هرگز تسلیم نمی‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم
  • بلینگام کاپیتان سابق یونایتد را شوکه کرد
  • خوشحالی مسوت اوزیل از پیروزی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی / عکس
  • واکنش بازیکنان رئال مادرید به لوگوی منچسترسیتی +ویدئو
  • بزرگترین کابوس رئال مادرید در لیگ قهرمانان
  • لورکوزن روی ستاره‌اش قیمتی نجومی گذاشت
  • ستاره سابق رئال مادرید: منچسترسیتی قوی‌تر است و احتمالا صعود می‌کند
  • ستاره سابق رئال: بعید است در اتحاد صعود کنیم!
  • پپ گواردیولا: از رئال مادرید نمی‌ترسم؛ کار هنوز تمام نشده است
  • امانوئل ماکرون رئال‌مادرید را تهدید کرد