Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-19@09:40:24 GMT

قیمت آپارتمان در چهارراه ولیعصر +جدول

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۶۰۷۸۹

قیمت آپارتمان در چهارراه ولیعصر +جدول

با مبلغ ۳۲۰ میلیون تومان امکان خرید یک واحد آپارتمان ۸۰ متری در منطقه چهارراه ولیعصر را دارید. ناطقان: برای خرید یک واحد آپارتمان در منطقه چهارراه ولیعصر با توجه به متراژ، عمر بنا و موقعیت ساختمان حداقل باید از مبلغ ۱۳۵ میلیون تومان به بالا هزینه کنید.
قیمت برخی از واحد‌های آپارتمانی در این منطقه به شرح زیر است:

منبع: میزان برچسب ها: چهارراه ولیعصر ، قیمت خرید خانه ، آپارتمان

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ناطقان

کلیدواژه: چهارراه ولیعصر قیمت خرید خانه آپارتمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۶۰۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۷ تن از آتش‌سوزی ساختمانی در خیابان ولیعصر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از نجات هفت نفر درپی وقوع حریق در یک ساختمان در خیابان ولیعصر خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا درباره جزئیات این حریق گفت‌: در ساعت ۱:۱۲ بامداد امروز، یک مورد حادثه آتش سوزی ساختمان در خیابان ولیعصر خیابان سازش، به سامانه ۱۵ سازمان آتش‌نشانی اعلام شد که درپی آن بلافاصله پنج ایستگاه همراه با نردبام هیدرولیکی، تشک نجات و تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل گفت:  همکاران من در مدت زمان چهار دقیقه پس از اولین تماس به محل حادثه رسیده و مشاهده کردند که حریق در یک ساختمان پنج طبقه که هر طبقه آن دارای چهار واحد است، رخ داده است. کانون حریق  یک واحد حدودا ۶۰ متری در طبقه چهارم این ساختمان بود و آتش از قسمت تراس که برخی وسایل در آن نگهداری می‌شد شروع شده و به سایر مناطق واحد سرایت کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه شعله‌های آتش‌ در حال سرایت به واحدهای مجاور بود، گفت: دود زیادی این ساختمان را فرا گرفته و همین موضوع موجب وحشت ساکنان آن شده بود. آتش‌نشانان در این شرایط با تقسیم شدن به دو گروه عملیات خود برای اطفاء حریق و نجات را آغاز کردند.

وی افزود: در واحد روبه رویی محل حریق یک خانواده پنج نفری زندگی می‌کردند که دو کودک دوقلوی شش ماهه و یک پسر چهار ساله به همراه پدر و مادرشان در دود گرفتار شده بودند. همچنین دو مرد در طبقه بالایی گرفتار دود شده بودند که هر هفت نفر از سوی آتش‌نشانان به پشت بام هدایت شده و با استفاده از نردبام هیدرولیکی به خارج از ساختمان انتقال داده شده و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند که خوشبختانه حال همه آنها مساعد است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: با اقدام فوری آتش نشانان، از سرایت آتش به سایر واحدها جلوگیری و دقایقی بعد نیز شعله‌های آتش در این ساختمان به‌طور کامل مهار و اطفاء شد.

ملکی با بیان اینکه در این حادثه به کسی آسیب جانی وارد نشد، گفت: آتش نشانان پس از ایمن‌سازی محل به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه  بازگشتند. همچنین علت این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی بررسی و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خرید و فروش خودرو در بازار متوقف شد + جدول قیمت
  • خرید خودرو متوقف شد+ جدول قیمت ها
  • آپارتمان در مشهد با چه قیمتی ۱۴۰۲ را به پایان رساند ؟ + جدول
  • نرخ تورم سالانه و نقطه به نقطه مسکن تهران کاهش یافت
  • هزینه ساخت آپارتمان در تهران سال 1402
  • نجات ۷ تن از آتش‌سوزی ساختمانی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در میدان ولیعصر تهران
  • چهارراه سهروردی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع آسفالت شد
  • قیمت میوه شب عید در قم اعلام شد / آدرس غرفه‌های تنظیم بازار
  • بهترین مناطق خرید ملک در مازندران برای افزایش سود خالص سرمایه اولیه