Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@19:18:57 GMT

بدهی ۶۰ میلیونی، پیرمرد زنجانی را راهی زندان کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۶۰۸۷۱

بدهی ۶۰ میلیونی، پیرمرد زنجانی را راهی زندان کرد

پیرمرد زنجانی که در میدان تره‌بار خرید و فروش میوه می‌کرد، در پی خرید یک مغازه و افت قیمت املاک متضرر خسارتی چند میلیونی می‌شود و از آبان ماه سال گذشته در حبس به‌سر می‌برد.

به گزارش ایسنا، «حیدر - الف» از سال‌ها پیش شروع به حجره‌داری و خرید و فروش میوه در میدان تره بار شهر زنجان کرده بود. وی که با تجارب کارگری در سال ۶۳ و با سرمایه اولیه ۱۰۰ هزار تومانی شروع به کار کرده بود، برای خودش در کنار عرضه میوه، در همان حوالی مغازه، خرید و فروش می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامبرده تا سال‌ها پیش درآمد خوبی داشت و از محل کارش رزق خانواده هفت نفره خود را تامین می‌کرد، اما اگر موضوع نوسانات قیمت میوه را کنار بگذاریم، به دلیل بیماری دیابت در این اواخر، قدرت زیادی جهت فعالیت نداشت.

این مرد ۶۵ ساله که مبتلا به بیماری دیابت نوع ۲ بود و طبق گواهی پزشکی تحت درمان دارویی قرار دارد، در راستای خرید یک مغازه و در عرض یک هفته افت قیمت املاک، متضرر خسارتی چند میلیونی شده و حتی قادر نمی‌شود ملک را برای تامین حداقلی معیشت با قیمتی بسیار نازل‌تر از آنچه خریده، به فروش برساند.

این اتفاقات در شرایطی است که آقاحیدر بابت این معضل بزرگ نظارت کافی را نسبت به سرمایه اصلی خودش که میوه‌های در انبار است نداشته و با فاسد شدن بخش عمده ای از محصولات در شرایطی که او حتی یک بار هم پایش به هر عنوانی به دادگاه باز نشده بود، بعد از روند آمد و رفت‌های بسیار بابت بدهی شاکی خصوصی که یکی از مشتریان او بود و به دلیل ابتیاع ملک تجاری تا میزان ۸۶ میلیون تومان، بدهکار می‌شود.

اگر چه تغییرات فاحش ملک برای طلبکار این پرونده معلوم و فقدان سرمایه نزد آقاحیدر محرز بود و طلبکار ۲۰ میلیون تومان از بدهی اش را ندید گرفته بود، ولی با این وجود طلبکار مابقی طلب خود را مطالبه‌گر است.

با وجود تلاش خانواده و بویژه دختران این مددجو و مطالبه‌ای که در توان این مرد زحمت‌کش زنجانی نبوده، این بدهکار بابت ۶۰ میلیون تومان از آبان ماه سال گذشته گرفتار حبس شده است.

براساس این گزارش، خیرینی که تمایل به آزادی این زندانی نیازمند دارند، می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با ورود به درگاه اینترنتی به آدرس https://idpay.ir/setad-diyeh واریز کرده و در ثواب این کار نیک شریک باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۶۰۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران‌ترین خرید لیورپول به بارسلونا نمی‌رود

به گزارش "ورزش سه"، این روزها شایعات و حرف و حدیث های زیادی در مورد آینده داروین نونیز شنیده می شود. این مهاجم اروگوئه ای تنها چند ساعت پس از اینکه در انگلیس فاش شد، می خواهد لیورپول را ترک کند، به بارسلونا رفت.

رونالد آرائوخو دیروز عکسی از خود با داروین منتشر کرد و نوشت: «برادر». 

هر دو مدت زیادی است که یکدیگر را می شناسند در تیم ملی اروگوئه بارها کنار یکدیگر بازی کرده اند. حضور داروین در بارسلونا شایعات انتقالش به بارسا را قوت بخشید اما اسپورت نوشته است که این انتقال به دلیل قیمت بالای داروین عملا غیرممکن است. داروین گران ترین خرید تاریخ لیورپول است و هرچند الان شرایط او خوب نیست و شدیدا مورد انتقاد هواداران قرار دارد ولی لیورپول هیچ برنامه ای برای فروش وی ندارد و در صورت فروش او نیز رقم بسیار بالایی را تقاضا خواهد کرد که پرداختش از عهده بارسا خارج است.

دیگر خبرها

  • صف خرید استقلال و پرسپولیس در چهارده روز متوالی
  • گران‌ترین خرید لیورپول به بارسلونا نمی‌رود
  • ۱۴ کار خطرناک که در بورس نباید انجام داد
  • خرید دلاری مسکن یعنی خروج ارز از کشور /با متخلفان برخورد شود
  • خرید و فروش طلا مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود؟
  • اتهامات مالی، شهردار مرند را راهی زندان کرد
  • رصد وانت‌بارهای میوه‌فروش در سنندج
  • برنامه های و اهداف شرکت گلتاش در سال ۱۴۰۳
  • سبزیجات در مدار گرانی+جدول
  • سرمایه‌گذار معروف: هوش مصنوعی راهی برای کلاهبرداری است