Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد باقر لاریجانی که در راس یک هیات مهم متشکل مدیران ستاد حوزه سلامت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و رئیس و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در تاریخ ۲۳ و ۲۴ فروردین ماه به اتریش سفر کرده است، در دیدار و رایزنی با مقامات اتریشی راه‌های توسعه و تعمیق همکاری‌های دوجانبه را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، این هیئت در دیدار با دکتر کلمنتس آوئر قائم مقام وزیر بهداشت، کار و امور اجتماعی اتریش، آقای رایشهارت قائم مقام وزیر حمل و نقل، نوآوری و فناوری، پرفسور پریتز رییس دانشگاه زیگموند فروید و خانم دکتر فریتز معاون دانشگاه علوم پزشکی وین، زمینه‌های توسعه و تعمیق همکاری جمهوری اسلامی ایران و اتریش در حوزه‌های مختلف آموزش پزشکی، بهداشت و درمان و همچنین همکاری‌های دو کشور در حوزه بیمارستان سازی و تجهیزات پزشکی و بیمارستانی گفتگو و رایزنی به‌عمل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
شرکت در همایش بهداشت الکترونیکی (E-Health) و مذاکره برای اقدامات اجرایی در خصوص همکاری‌های دو کشور در حوزه نظام سلامت الکترونیک بیماری‌های غیرواگیردار نیز از دیگر موضوعات و برنامه‌های هیئت ایرانی طی مدت اقامت در وین بود.
علاوه بر دیدارهای مذکور، هیئت ایرانی از بزرگترین بیمارستان اتریش موسوم به آکاها (AKH) ، شرکت‌های معتبر بیمارستان سازی، انجمن خدمات بیمارستان  (KAV ) همچنین مرکز سوانح جاده‌ای اتریش نیز بازدید و از نزدیک با توانمندی‌های طرف‌های اتریشی و حوزه‌های همکاری آشنا شدند.
 در این سفر چند یادداشت تفاهم همکاری در حوزه‌های آموزشی - دانشگاهی، بیمارستانی و بهداشتی و درمانی بین طرفین به امضا رسید. 
در این دیدارها طرفین ضمن ابراز خرسندی از مناسبات خوب و روبه گسترش دو کشور در حوزه‌های مختلف و با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های گسترده دو کشور در عرصه‌های مختلف پزشکی و درمان و بهداشت، نسبت به برداشتن گام‌های بلند در جهت توسعه و تقویت همکاری‌های فیمابین ابراز علاقمندی کرده و بر استمرار این نوع رایزنی‌ها نیز تأکید کردند. 

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان وزارت بهداشت اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي اصفهان در مسیر امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۶۱۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت نفت

گروه فیلم: تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی ایران، امروز (دوشنبه، سوم اردیبهشت‌ماه) با هدف اجرای تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در چارچوب سیاست‌های کلی نظام، سیاست‏‌های اقتصاد مقاومتی، تحقق سند چشم‏‌انداز و بهره‌مندی از ظرفیت‌های دو طرف برای تحقق‌بخشیدن به اهداف مشترک و توسعه همکاری‌ها در رفع نیازها و ارتقای توانمندی‏‌های فناورانه کشور، بین محمد قنادی‌مراغه، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی سازمان انرژی اتمی ایران و وحیدرضا زیدی‌فر، معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری امضا شد.

دریافت 12 MB

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی در قزوین
  • امضای یادداشت تفاهم راه توسعه میان ترکیه، عراق، قطر و امارات
  • امضای ۸ سند همکاری بین دو کشور ایران - پاکستان
  • امضای یادداشت تفاهم چهارجانبه بین عراق، ترکیه، قطر و امارات
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی
  • امضای ۸ سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و پاکستان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت نفت