Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز گفت: پیروزی در دیدار مقابل شهرداری تبریز کمک زیادی به صعود ما به لیگ برتر خواهد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی کلانتری درباره پیروزی ۳ بر یک تیم فجرسپاسی شیراز مقابل شهرداری تبریز در هفته سی‌و‌یکم لیگ دسته اول اظهار داشت:

دیدار با شهرداری گلوگاه بازی‌ها ما در این فصل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیروزی در این دیدار کمک زیادی به لیگ برتری شدن ما می‌کرد و اگر هم شکست می‌خوردیم تا حد زیادی لیگ برتر را از دست می‌دادیم.

علی کلانتری ادامه داد:

با وجود اینکه در دقیقه هشت این دیدار گل خوردیم، اما خدا کمک کرد و بچه‌ها خیلی خوب به بازی برگشتند و در همان نیمه اول موفق شدیم دو گل به حریف بزنیم. در ادامه بازی هم ما به دنبال گل سوم بودیم که دقیقه ۹۰ هم به آن رسیدیم. واقعاً نیمه دوم خیلی سخت به ما گذشت، اما خدا را شکر پیروز شدیم.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز در مورد اتفاقات حاشیه‌ای این دیدار تصریح کرد:

حاشیه‌‌ها در جریان بازی نبود. ما در پایان نیمه اول ۲ بر یک از حریف پیش بودیم، اما مثل اینکه در بین نیمه دو بازیکن شهرداری با یکدیگر درگیر می‌شوند و داور هم یکی از این بازیکنان را اخراج کرده است. این اتفاق خیلی هم به ضرر تیم ما شد، چون بازی در روال عادی خیلی به نفع ما بود. در بین دو نیمه ما نیم ساعت در رختکن نشسته بودیم و بازیکنان سرد شدند. می‌گفتند امنیت وجود ندارد و داورها نمی‌خواستند بازی را ادامه دهند. مثل اینکه تماشاگران به داخل زمین ریخته بودند و این اتفاقات خیلی هم به ضرر شد.

علی کلانتری در مورد دیدار هفته آینده تیمش مقابل مس کرمان گفت:

ما بازی به بازی پیش می‌رویم. مس کرمان تیم خوبی است و بازیکنان خوبی هم دارد. این تیم همیشه جزو مدعیان بوده است. مثل همیشه در این دیدار هم برگ برنده ما شجاعت، رفاقت و ایثارگری بازیکنان‌مان است که با تمام وجود در زمین بازی می‌کنند.

علی کلانتری در پایان یادآور شد:

در این فصل هیچکس روی تیم ما حساب نمی‌کرد. اگر بخوام در مورد امسال حرف بزنم، می‌توانم یک کتاب بنویسم. اتفاقاً این کار را هم می‌خواهم انجام دهم،‌ چون خیلی درس‌ها در این فصل گرفتیم. در کنار باشگاه خوب فجرسپاسی و بازیکنان شجاع تیمم چیزهای زیادی در این فصل یاد گرفته‌ایم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شهرداری تبریز لیگ دسته اول تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز مس کرمان تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شهرداری تبریز علی کلانتری لیگ دسته اول مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۶۱۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبک زندگی اسلامی عاملی برای پیروزی بر جنگ ترکیبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز در خطبه‌های امروز نماز جمعه گفت: کشور ما مبدا حرکت دینی است و به همین دلیل دشمن از همان ابتدای انقلاب، جنگ ترکیبی را علیه ما ترتیب داد و این جنگ هنوز هم ادامه دارد.
آیت الله دژکام تصریح کرد: همانطور که در حوزه نظامی با نوآوری به جایگاه بالایی دست پیدا کرده ایم باید برای پیروزی در جنگ فرهنگی و اقتصادی هم به موازات جنگ نظامی حرکت کنیم و با تقویت سبک زندگی اسلامی بر جنگ ترکیبی دشمن غالب شویم.
امام جمعه شیراز به ۱۵ اردیبهشت روز شیراز هم اشاره کرد و گفت شیراز اولین شهری بود که یک روز را به نام خودش ثبت کرد و این نشان دهنده پیشگامی شهرداری و شورای اسلامی شیراز است.
امام جمعه شیراز از تلاش‌های شهرداری و شورای شهرشیراز برای محرومیت زدایی در نقاط مختلف قدردانی و ابراز امیدواری کرد همه محله‌های شیراز هم به لحاظ سلامت شهری و هم محیط زیستی ساماندهی شود تا همه شهروندان به امکانات دسترسی داشته باشند.
آیت الله دژکام همچنین از مسئولان شهرداری خواست خط مترو حرم مطهر را طراحی و اجرا کنند تا مسیر دسترسی زائران به حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام تسهیل شود
نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز در ادامه با بیان اینکه خداوند در قرآن درباره دوری از شراب و قمار تاکید زیادی کرده گفت: مبلغان دینی و مدیران رده‌های مختلف کشور وظیفه دارند با این مسائل رودررو شوند و برخورد کنند چرا که قانون مجازات اسلامی مصوبه سال ۱۳۹۲ تکلیف را در این زمینه روشن کرده است.

دیگر خبرها

  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • سبک زندگی اسلامی عاملی برای پیروزی بر جنگ ترکیبی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟