Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@18:30:16 GMT

مشهد|پدیده خراسان تکلیف بقا در لیگ برتر را یکسره کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۶۱۲۹۴

مشهد|پدیده خراسان تکلیف بقا در لیگ برتر را یکسره کرد

تیم فوتبال پدیده خراسان با برتری برابر نفت تهران تکلیف خود برای بقا در لیگ برتر را تا حدود زیادی یکسره کرد. ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴ استانها خراسان رضوی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر روز گذشته با برگزاری چند دیدار در شهرهای مختلف کشور به صورت همزمان برگزار شد و تکلیف تیم‌های سقوط کننده و یا به عبارت بهتر تکلیف دیگر تیم سقوط کننده به رقابت‌های فصل آینده لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور تا حدود زیادی مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یکی از دیدارها، تیم فوتبال پدیده خراسان که زمزمه‌های متعددی مبنی بر عدم تمایل مجموعه پدیده برای تیمداری در فصل آینده به گوش می‌رسد در مصافی حساس در تهران به دیدار شاگردان هومن افاضلی در تیم فوتبال نفت تهران رفت و در نهایت موفق شد با تک گل میلاد کمندانی از سد تیم فوتبال نفت تهران بگذرد.

نفت با این شکست همچنان 24 امتیازی باقی ماند و پدیده خراسان نیز 29 امتیازی شد و تا حدود زیادی دغدغه سقوط از این تیم دور شد؛ تیمی که البته به گفته محمدرضا مهاجری در کنفرانس خبری پس از این دیدار شاید باید برای کسب سهمیه می‌جنگید اما شرایط به نحوی پیش رفت که پدیده مجبور شد برای فرار از سقوط بازی کند.

تک گل رد و بدل شده در دیدار روز گذشته تیم‌های پدیده و نفت تهران شاید کافی بود تا تکلیف بسیاری از مسائل در انتهای جدول مشخص شود و در حالی که تنها دو هفته به پایان رقابت‌های این فصل لیگ برتر باقی مانده است، نفت تهران تبدیل به جدی‌ترین کاندیدای سقوط شود.

پدیده در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر، فصل بسیار پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشت و در حالی که در روزهای ابتدایی فصل، بازی‌های درخشانی را پشت سر می‌گذاشت و امید زیادی برای کسب سهمیه آسیایی از سوی این تیم وجود داشت اما در نهایت شرایط برای این تیم به نحوی پیش رفت که مجبور شد برای بقاء در لیگ برتر بجنگد.

اعتصاب در تمرین، کسر 6 امتیاز از تیم، زمزمه کسر 6 امتیاز دوم و اعلام عدم تمایل مدیران پدیده برای تیمداری در فصل آینده ضربات مهلکی بود که شاید هر کدام از آنها برای به هم ریختن یک تیم کفایت می‌کرد اما بازهم با این شرایط پدیده در لیگ برتر تا حدود زیادی باقی ماند.

دو دیدار باقیمانده تیم فوتبال پدیده در رقابت‌های لیگ برتر امسال تبدیل به بازی‌های نسبتاً تشریفاتی شده است و با توجه به اینکه البته نفت تهران نیز بازی‌های آسانی پیش رو ندارد شاید بتوان عنوان کرد که بقای پدیده قطعی شده است و باید از اکنون برای فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر برنامه ریزی کرد.

هواداران فوتبال خراسان امیدوار هستند که اکنون که فصلی سخت برای دو تیم فوتبال مشهد پشت سر گذاشته شده است پدیده را فصل آینده بازهم به عنوان نماینده مشهد ببینند و صحبت‌های صورت گرفته مبنی بر فروش سهمیه این تیم و یا خروج آن از استان صحت نداشته باشد.

انتهای پیام/م

R41347/P1486/S6,1188/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۶۱۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد گفت: در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابانها و معابر مشهد رخ داده است.

وی اضافه کرد: مرتکبان ۶ هزار و ۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که هزار و ۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه ساز، دیروز ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

اسدنژاد افزود: اکنون ترافیک در خیابانهای این کلانشهر عادی و روان است.

روزانه حدود یک میلیون دستگاه خودرو در کلانشهر مشهد خدمت رسانی می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • ۸۲ مصدوم در سوانح رانندگی یک روز مشهد
  • پلمب تعدادی طلافروشی در مشهد
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • سرمربی مسینیو: استعدادی مانند این پسر ندیده‌ام
  • امامت سیاسی، تکلیف ذاتی ائمه اطهار (ع) بوده است
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود