Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@23:07:33 GMT

واژگونی اتوبوس در محور کرج-قزوین

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۶۱۴۹۳

واژگونی اتوبوس در محور کرج-قزوین

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس استان البرز از وقوع دو سانحه رانندگی با یک کشته و 13 مصدوم در اتوبان کرج-قزوین خبر داد.

مهرداد بابایی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در نخستین ساعات بامداد امروز شنبه 25 فروردین ، حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس در لاین جنوبی اتوبان قزوین- کرج بعد از پل هشتگرد به مرکز اورژانس البرز اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابایی افزود: بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه حرکت کرده و تکنسین‌های اعزامی پس از ارزیابی صحنه، به بررسی وضعیت مصدومین و انجام اقدامات درمانی پرداختند .

وی خاطرنشان کرد: این حادثه که ساعت 4:22 به وقوع پیوست منجر به مصدومیت 11 تن- هفت نفر آقا و چهار  نفر خانم- شد که همگی ضمن دریافت خدمات درمانی به بیمارستان‌های امام جعفر صادق و امام حسن منتقل شدند. خوشبختانه مصدومین بدحال نیستند.

بابایی ادامه داد: در حادثه بعدی که ساعت 4:40 دقیقه در لاین شمالی اتوبان قبل از پل کردان رخ داد ، در اثر واژگونی یک دستگاه تریلر و برخورد دو دستگاه سواری زانتیا و پراید با تریلر واژگون شده، متأسفانه راننده سواری زانتیا که مردی حدودا 46 ساله بود، در دم جان باخت.

وی افزود: راننده تریلر آقای 35 ساله از خدمات درمان سرپایی برخوردار شده و کمک راننده، آقای 63 ساله توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۶۱۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک

به گزارش «تابناک»، عارف شرهانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت ۱۴:۳۰ روز جمعه (۷ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۱۵ حادثه سقوط مینی بوس به دره در گردنه امامزاده عبدالله باغملک اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: در پی این حادثه دو دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی و یک دستگاه امبولانس هلال احمر به محل اعزام شدند.

شرهانی گفت: در این حادثه یک نفر در صحنه جان باخت و ۹ تن مصدوم شدند. دو نفر از مصدومان با وسیله خودرو شخصی و ۷ مصدوم با آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان طباطبایی باغملک انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • حال مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در ارمنستان مساعد است
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک