Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان امور دانشجویان از اختصاص مبلغ ۳۰ میلیاردتومان به وام شهریه در بودجه ۹۷ خبر داد.

مجتبی صدیقی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت وام شهریه دانشجویی گفت: تنها وامی که صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، در طول ۳ سال اخیر با مشکل مواجه بوده، ولی به هر صورت با استفاده از منابعی که داشته، تلاش کرده، مشکلی پیدا نشود وام شهریه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: چون اعتباری که در قانون بودجه پیش بینی شده، در ردیف متفرقه و تملک است و تخصیص آن معمولا با مشکلاتی مواجه بوده طی این چند سال، هیچ وقت به صورت کامل تخصیص نیافته است.  

رئیس سازمان امور دانشجویان افزود: با توجه به این شرایط، صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم توانسته از منابع خود این وام را پرداخت کند. امسال بنا داریم همان طور که از هم افزایی و همکاری بانک، در پرداخت وام دکتری استفاده کردیم از همکاری بانک برای افزایش سرمایه وام شهریه نیزاستفاده کنیم .

وی درباره اعتبار وام شهریه گفت: در بودجه ۹۷ مبلغ ۳۰  میلیاردتومان به وام شهریه اختصاص داده شده که معمولا با مشکل تخصیص مواجه است. اگر بتوانیم این اعتبار را با کمک سازمان برنامه و بودجه زودتر دریافت کنیم، می توانیم با سرمایه گذاری بانکی، تعداد بیشتری از متقاضیان وام شهریه را پوشش دهیم .

به گزارش مهر، براساس زمانبندی ثبت تقاضا و پرداخت تسهیلات نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۷-۹۶، ثبت تقاضای وام شهریه از امروز شنبه ۲۵ فروردین ۹۷ آغاز شده و تا ۲۵ اردیبهشت ۹۷ ادامه خواهد داشت.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۶۱۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست اداره کل دارو منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به دنبال حضور محمد پیکان‌پور مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو در سازمان برنامه و بودجه، غلامحسین صادقیان از سوی سیدحیدر محمدی رئیس سازمان غذا و دارو، به عنوان سرپرست اداره کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو منصوب شد.

پیکان‌پور در روزهای گذشته به عنوان رئیس اداره سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه منصوب شده است.

کد خبر 6099895 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • سرپرست اداره کل دارو منصوب شد
  • کنفرانس اصفهان می‌تواند به همکاری هسته‌ای ایران و جهان کمک کند
  • توجه به اصلاح بودجه سازمان غذا و دارو تا ۱۸۰ همت
  • ۳۰ هزار سکه در حراج امروز فروخته شد
  • قانون اختصاص خودرو داخلی به ایثارگران دوباره تمدید شد
  • مدارسی که شهریه می‌گیرند را معرفی کنید
  • جزئیات یارانه اختصاص یافته به دانشجویان، طلاب و اساتید
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز
  • نرخ شهریه مدارس غیردولتی چه زمانی اعلام می شود؟/ امکان کاهش‌ شهریه برخی مدارس
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی ۳۱ اردیبهشت