Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-27@01:40:57 GMT

آب بسته‌بندی گران شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۶۱۷۰۳

آب بسته‌بندی گران شد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ پیمان فروهر با اشاره به این که قیمت مواد اولیه مورد نیاز در تولید آب‌های بسته‌بندی معدنی و آشامیدنی متاثر از پتروشیمی است، گفت: ملاک پتروشیمی همواره ارز آزاد بوده و اگر مبنا را دلار ۴۲۰۰ تومانی در نظر بگیریم قیمت مواد اولیه هر کیلو آب بطری به ۵۶۰۰ تومان می رسد که این رقم در مدت مشابه سال گذشته معادل ۳۷۷۰ تومان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: افزایش قیمت پتروشیمی‌ها حاکی از افزایش ۳۰ درصدی مواد اولیه هر کیلو بطری است که باید به این رقم هزینه و دستمزد، میزان تورم و افزایش تعرفه آب‌بها نیز اضافه شود.

دبیر انجمن تولیدکنندگان آب‌های معدنی و آشامیدنی با تاکید بر این صنعت آب بسته‌بندی رابطه مستقیمی با معیشت مردم دارد، خاطر نشان کرد: واحدهای تولیدکننده آب بسته‌بندی هرچقدر بخواهند به دلیل مسائل معیشتی قیمت آب را افزایش ندهند این اتفاق در سال جاری امکان‌پذیر نیست و ناگزیر به افزایش ۲۰ درصدی قیمت آب هستند.

فروهر همچنین از ارسال نامه‌ای از سوی انجمن تولیدکنندگان آب‌های معدنی و آشامیدنی خبر داد و گفت: پیش از آغاز سال جاری نامه‌ای از سوی انجمن تولیدکنندگان آب‌های معدنی و آشامیدنی به سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ارسال شد که در آن اعلام کردیم که به احتمال بسیار فراوان قیمت آب بسته‌بندی در سال ۱۳۹۷ با افزایش قیمت ۲۰ درصدی روبه‌رو خواهد شد.

وی همچنین به مشکل عدم تناسب عرضه و تقاضا در بخش آب‌های معدنی و آشامیدنی در بهار و تابستان اشاره و بیان کرد: متاسفانه در فصل بهار و تابستان با مشکل عدم تناسب عرضه و تقاضا روبه‌رو هستیم و میزان عرضه حدود یک هشتم میزان تقاضاست.

سالانه قیمت آب‌های بسته‌بندی معدنی و اشامیدنی بین ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش می‌یابد اما در سال جاری این رقم به ۲۰ درصد رسیده است که بخشی از آن به دلیل افزایش قیمت ارز در بازار و تاثیر آن بر حوزه صنعت آب بسته‌بندی است.

منبع: ایسنا

400

آب معدنی پیمان فروهر صنعت آب بسته‌بندی بازار

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۶۱۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) ماشین‌های گران‌قیمت غرق در گل‌ولای سیل دبی!

منبع: کانال شبکه خبر

tags # سیل ، امارات سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!
  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته
  • فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • (تصاویر) ماشین‌های گران‌قیمت غرق در گل‌ولای سیل دبی!
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده شش شهرستان سیستان وبلوچستان
  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است
  • انقلاب آمازون در حوزه بسته‌بندی به کمک هوش مصنوعی