Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-05@15:56:07 GMT

نیکو کواچ: پیشنهاد بایرن مونیخ را فوراً قبول کردم

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۶۱۸۱۸

نیکو کواچ: پیشنهاد بایرن مونیخ را فوراً قبول کردم

نیکو کواچ بار دیگر به بایرن مونیخ باز می گردد اما این بار در قالب سرمربی.

طرفداری - پس از ماه ها گمانه زنی سرانجام مسئولان بایرن مونیخ به صورت رسمی سرمربی خود برای فصل آینده را تعیین کردند. نیکو کواچ سرمربی کنونی آینتراخت فرانکفورت بر سر امضا قراردادی 3 ساله با بایرنی ها به توافق رسید و از فصل آینده هدایت این تیم را برعهده می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کواچ در مصاحبه ای کوتاه درباره قبول پیشنهاد بایرن مونیخ گفت:

بایرنی ها چند روز قبل (پنج شنبه) با من تماس گرفتند و پیشنهاد خود را مطرح کردند و من فوراً آن را قبول کردم و پس از آن موضوع را به اطلاع مسئولین باشگاه و بازیکنان رساندم. برای بازیکنان تیم کاملا روشن کرده ام که حضور شخص من در تیم زیاد مهم نیست، و از سویی ما به اهداف تعیین شده در فصل رسیده ایم و همه با من موافق بودند.

کواچ 46 ساله در دوران فوتبالش بین سال های 2001 تا 2003 عضو بایرن مونیخ بود و به همین واسطه رابطه نزدیکی با حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی کنون باشگاه دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۶۱۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی

سرمربی سابق بایرن مونیخ، شاید روی نیمکت تیم آبی پوش لندنی بنشیند.

طرفداری | احتمالش زیاد است که پس از پایان فصل جاری، دوران حضور مائوریسیو پوچتینو در چلسی هم به پایان برسد. آبی های لندنی در طول فصل ۲۴-۲۰۲۳ مشکلات زیادی داشته اند و برای رسیدن به سهمیه اروپا با چالش بزرگی روبرو هستند.

با توجه به این موضوع، هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن مونیخ، اکنون به عنوان «گزینه جدی» برای جایگزینی سرمربی فعلی چلسی در نظر گرفته می شود. به گزارش کریستین فالک از بیلد، در حال حاضر هانسی فلیک گزینه جدی ای برای سرمربیگری چلسی محسوب می شود. فلیک علاقه مند به هدایت تیمی در لیگ برتر است و می خواهد روی نیمکت یکی از تیم های بزرگ این لیگ بنشیند. او پیش از قبول هدایت تیم ملی آلمان با تاتنهام صحبت کرده بود و چلسی باشگاهی در سطح او است.

چلسی برای فلیک بسیار جذاب است زیرا او پس از اخراج فرانک لمپارد، با این باشگاه صحبت هایی داشته است. در سال 2021، زمانی که او هنوز سرمربی بایرن مونیخ بود، تماس تلفنی بین او و مدیر سابق چلسی، مارینا گرانوفسکایا برقرار شد. او در آن زمان به دلیل شغلش در بایرن این پیشنهاد را رد کرد، اما به چلسی علاقه مند بود.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • اطرافیان توماس توخل: احتمال ماندن این سرمربی در بایرن مونیخ وجود دارد
  • اریک تن هاخ گزینه مورد علاقه بایرن مونیخ و آژاکس
  • شرم‌آورترین جستجوی سرمربی در تاریخ بایرن!
  • بایرن مونیخ به دنبال استخدام اشمیت یا دزربی
  • بازگشت روبرتو دزربی به لیست بایرن مونیخ
  • هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی
  • یک گزینه جالب و غیر منتظره؛ روگر اشمیت هدف اصلی و بعدی بایرن مونیخ
  • بایرن مونیخ به این دو دلیل سراغ زین الدین زیدان نمی‌رود
  • شوکه شدن مدیران بایرن مونیخ از تصمیم رالف رانگنیک
  • ادعای داغ در آلمان؛ ژوزه مورینیو آماده پذیرش پیشنهاد بایرن مونیخ!