Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، حزب الله در واکنش به حمله 3 کشور آمریکا، انگلیس و فرانسه بیانیه‌ای صادر کرد.

حزب‌الله در این بیانیه، حمله مذکور را به شدت محکوم و آن را نقض آشکار حاکمیت سوریه، کرامت ملت این کشور و سایر ملت‌های منطقه توصیف کرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: این اقدام، تکمیل حمله صهیونیستی اخیر به سوریه و نیز تایید آشکار و مستقیم از گروهک‌های تروریستی و جنایتکار است که حمایت‌های مالی، سیاسی و رسانه‌ای برای آنها فراهم می‌شود و هر زمانی در برابر قهرمانان ارتش سوریه در میدان شکست می‌خورند، (حامیان آنها) به یاریشان می‌شتابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حزب‌الله تصریح کرد: بهانه‌ها و توجیهاتی که حمله‌کنندگان به آن استناد می‌کنند، بهانه‌هایی واهی است که با عقل و منطق سازگار نیست؛ اینها نمایشنامه‌های خنده‌دار و شکست‌خورده‌ای است که خودِ حمله‌کنندگان دستور آماده کردن آن را داده‌اند و توهین به آنچه از سازمان ملل، شورای امنیت و جامعه بین‌الملل باقی مانده را نشان می‌دهد.

 در پایان بیانیه مذکور آمده : حزب‌الله ایستادگی کامل خود در کنار ملت قهرمان و دولت سوریه را اعلام می‌کند و مقابله سامانه پدافند هوایی سوریه با موشک‌های شلیک شده را می‌ستاید. ما تأکید می‌کنیم جنگی که آمریکا علیه ملت‌های منطقه و جنبش‌های مقاومت و آزاده آغاز کرده به اهداف خود نخواهد رسید بلکه باعث می‌شود امت با قدرت، ایمان و اراده بیشتر به سمت مقابله و پیروزی پیش برود.

بامداد امروز (شنبه/25 فروردین) آمریکا خبر از حمله این کشور به سوریه و با همراهی انگلیس و فرانسه خبر داد و پس از آن مناطقی در سوریه هدف قرار گرفت. 

انتهای پیام/

عضویت در کانال تلگرامی بین‌الملل و سیاست خارجی فارس

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۶۱۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب الله به پادگان نظامی «برانیت» رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله موشکی به یک پادگان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در بیانیه حزب الله آمده است: برای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاور و شریف آن، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۸:۱۵ صبح امروز چهارشنبه (به وقت محلی) محل تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در اطراف پادگان «برانیت» با سلاح موشکی و گلوله‌های توپخانه هدف قرار دادند.

این خبر در حالی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی پیش از صدور بیانیه حزب الله از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌های نطوعا،‌ متات، الکوش و حرفیش در منطقه الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی در پی حمله موشکی از جنوب لبنان خبر داده بودند.

کد خبر 6093793

دیگر خبرها

  • حمله اسرائیل به جنوب سوریه
  • حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق
  • حمله جدید رژیم صهیونیستی به سوریه/ مناطقی در دمشق و قنیطره هدف گرفته شدند + فیلم
  • حمله رژیم اسرائیل به مناطقی در جنوب سوریه
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات مجروح شده سوری
  • آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله اسرائیل به سفارت ایران + عکس
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری که در حمله رژیم صیهونیستی به سفارت ایران مجروح شد
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان نظامی «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی