Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - کارشناس فوتبال گفت: شانس استقلال برای نایب قهرمانی از تیم سایپا بیشتر است.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، بیژن ذوالفقارنسب در مورد نتایج هفته بیست و هشتم لیگ برتر و فشردگی جدول در صدر و قعر گفت: در این فصل به جزء نایب قهرمانی در رده‌های دوم و سوم حضور در رده چهارمی لیگ هم مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیرا تیم چهارم هم شانس حضور در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

وی افزود: کیفیت  برگزاری لیگ برتر هفدهم نسبت به دوره‌های قبل بسیار بهتر و مثبت‌تر شده است که آن هم به دلیل سال منتهی به جام‌جهانی است. طبیعی است که بازیکنان و باشگاه‌ها می‌خواهند بهترین عملکردشان را داشته باشند تا بازیکنان به تیم ملی راه پیدا کنند. در این فصل تیم‌هایی مثل پیکان و سایپا هم خوش درخشیدند، پارس‌جنوبی‌جم هم که به تازگی به لیگ برتر آمده در 10، 12 هفته در صدر جدول لیگ قرار داشت و بعد از آن دوران افتش شروع شد.

ذوالفقارنسب با اشاره به ناکامی سپاهان و تراکتورسازی در این فصل گفت:‌ نتایج سپاهان و تراکتورسازی در 10 سال اخیر بی‌سابقه بوده و آنها بدترین نتایج این سال‌ها را کسب کرده‌اند. باید مسئولان باشگاه‌ها بعد از پایان لیگ به طور دقیق دلایل این افت را تحلیل و ریشه‌یابی کنند. اینکه دلیل افت تیم‌های پر امکاناتی مثل سپاهان به خاطر مدیریت باشگاه بوده که ثبات لازم را نداشته یا تغییرات زیاد کادر فنی یا اینکه از ابتدای فصل انتخاب‌های درستی انجام نشده،‌ همه آن‌ها باید مورد بررسی قرار بگیرد. در مورد تراکتورسازی هم همین شرایط صادق است شاید هم مشکلات اقتصادی روی این باشگاه‌ها تأثیر گذاشته است به هر حال باید صبر کرد و تا دو هفته پایانی لیگ هم تمام شود. اکنون زمان مناسبی برای تحلیل دقیق این مسائل در این باشگاه‌ها نیست.

وی در مورد اینکه با توجه به شرایط جدول شانس کدام تیم را برای نایب قهرمانی در این فصل بیشتر می‌داند، گفت: سایپا اگر چه در رده دوم جدول است و امتیازات بسیار خوبی هم کسب کرده اما من معتقدم شانس استقلال برای نایب قهرمانی بیشتر از سایپا است هر چند سایپا و پیکان در این فصل با وجود مشکلات مالی خیلی خوب نتیجه گرفته‌اند ذوب‌آهن هم بعد از اینکه در نیم‌فصل اول خوب نبود در نیم‌فصل دوم مدبرانه تیم هدایت شد و نتایج بسیار خوبی گرفت اما عملکرد استقلال با حضور شفر در استقلال بسیار خوب بوده است.

 

2081

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۶۲۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت باید در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار گیرند. تراکتور ۴۰ امتیازی است و برای زنده نگه داشتن اندک امید خود برای حضور در رقابت‌های آسیایی سال آینده نیاز مبرم به ۳ امتیاز این بازی دارد. تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران بازنده بوده و این تیم در مجموع ۳ دیدار، ۱۱ گل از استقلال دریافت کرده و تنها دو بار توانسته دروازه آبی‌پوشان را باز کند.

حمید مطهری مربی تیم تراکتور که در اولین حضور خود روی نیمکت این تیم توانست ذوب آهن را در جام حذفی شکست دهد، در اولین تجربه خود روی نیمکت تراکتور در لیگ برتر کار سختی را برابر استقلال تهران خواهد داشت. آبی‌های پایتخت مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌روند و با ۵۳ امتیاز در صدر قرار دارند، مطهری و شاگردانش می‌توانند دلخوش حضور هوادارانشان در این بازی باشند تا جو ورزشگاه را به سود خود کنند.

آخرین باری که استقلال برای دیدار با تراکتور راهی تبریز شد به ۱۶ دی ۱۴۰۱ برمی‌گردد که آن بازی با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید و هواداران این تیم امیدوارند تا بار دیگر استقلال در مقابل تراکتور شکست بخورد و روند ناکامی این تیم پایان یابد.

کد خبر 6090687

دیگر خبرها

  • ویژگی مثبت تراکتور در مصاف با استقلال؛ شناخت مطهری از آبی‌ها
  • اکبری: شانس بالای سپاهان در جام حذفی/ حواشی تمرکز مورایس را به‌هم زد
  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • نایب قهرمانی ایتالیا در یورو 2000 به روایت کارتون / فیلم
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • فرصت تاریخی برای سپاهان، ملوان و تراکتور پس از حذف استقلال و پرسپولیس