Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید رضا موسوی مجد مدیرامور بهره برداری ونگهداری ازتاسیسات آبی مازندران گفت: با توجه به بارش کم وپایین بودن ذخائر آبی در کشور واستان وبه درخواست کشاورزان پایین دست ۲۰ روز زودتر از سال گذشته عملیات رها سازی آب سد آغاز شد.

وی افزود: این سد ۵۰ هزار هکتار از زمین‌های شهر‌های بابل، جویبار، قائمشهر وبخشی از اراضی بهنمیر وبابلسر را تحت پوشش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موسوی مجد گفت: میزان گنجایش حجم آب ذخیره در سد آیت ا.. صالحی مازندرانی (البرز) ۱۴۰ میلیون متر مکعب است که نسبت به سال گذشته ۲۸ درصد کاهش ذخیره آب به میزان ۱۰۲ میلیون متر مکعب را شاهد هستیم و ۷۲ در صد ظرفیت مخزن سد آب دارد.

مدیراموربهره برداری ونگهداری ازتاسیسات آبی مازندران از کشاورزان خواست تا با مصرف بهینه و صحیح و جلوگیری از هدر رفت آب، با توجه به کم آبی وخشکسالی، سال زراعی بی دغدغه‌ای را داشته باشیم.
انتهای پیام/آ

رها سازی آب سد آیت ا.. صالحی مازندرانی در سوادکوه شمالی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع طبیعی وزارت جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۶۳۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی قهرمان کشور شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رئیس هیات تیراندازی مازندران گفت: دومین مرحله مسابقات آزاد اهداف پروازی در بخش اِسکیت در سایت اهداف پروازی ورزشی آزادی برگزار شد و علی دوستی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی به مقام نخست دست یافت.

بهروز اسکندرنیا با اشاره به اینکه دومین دوره مسابقات آزاد اهداف پروازی و رنکینگ شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۳ در سایت اهداف پروازی با معرفی نفرات برتر در رشته‌های تراپ و اِسکیت به پایان رسید، افزود: در رشته اِسکیت علی دوستی با غلبه بر رقبایی از تهران و گلستان بر سکوی نخست ایستاد.

دیگر خبرها

  • ۶۰ هزار هکتار شالیزار مازندران تجهیز و نوسازی شد
  • تخصیص زمین به خانواده ۳ فرزند به بالا در استان همدان
  • گندم‌های ذخیره شده در مراکز روباز خوزستان خسارت ندیدند
  • یکپارچه‌سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی به سرمایه‌گذار چینی واگذار شد
  • قهرمانی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی در کشور
  • تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی قهرمان کشور شد
  • یکپارچه سازی زمین های کشاورزی شمال با سرمایه گذاری چینی‌ها
  • یکپارچه سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی شمال کشور با سرمایه گذاری چینی‌ها
  • ملی‌پوش مازندرانی تیراندازی، قهرمان کشور شد
  • یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی؛ گل یا پوچ