Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمشید انصاری، رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور با اشاره به پیامدهای ریزگردها در اهواز از افزایش مهاجرت کارکنان و نخبگان خبر داد.

ایران آنلاین / جمشید انصاری در صفحه توییتر خود نوشت:

دیروز در سفر به اهواز و جلساتی که با استاندار و مدیران استان داشتم تاکید داشتند که پیامدهای زیست محیطی‌ و مشکلات ناشی از ریزگردها، افزایش مهاجرت نخبگان و کارکنان دولت را بدنبال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتما باید برای ماندگاری نیروی انسانی در استان چاره‌اندیشی شود./ ایلنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۶۳۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سند ۵ ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان با حضور مسئولین کشوری و استانی و در جریان برگزاری همایش خیرین مدرسه یار، از سند پنج ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، تربیتی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان رونمایی شد.

به گزارش ایسنا، در خلال برگزاری همایش خیرین مدرسه یار که شامگاه پنجشنبه با حضور خیرین نیک اندیش و مسئولین کشوری و استانی در محل آمفی تئاتر شهید عالی اداره کل برگزار شد؛ از سند پنج ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، تربیتی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان رونمایی شد.

این سند ضمن تبیین وضعیت موجود دستگاه تعلیم و تربیت استان، با ترسیم نقشه راه بدنبال ارتقا شاخص‌های یادشده در طی پنج سال پیش رو خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چاره‌اندیشی کوتاه مدت ترافیکی برای میدان سپاه قم
  • نشست هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی دانشگاه پیام نور خوزستان
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست
  • چرایی ایجاد دفتر «فراجا» در بنیاد ملی نخبگان/۲ بال علم و فتاوری «وعده صادق»
  • حمایت از راهکارهای استخراج شده در میزهای هم‌اندیشی ایرانیان با تجربه زیست بین‌الملل
  • راه‌حل نشدنی نظریه‌پرداز توسعه دانشگاه جان هاپکینز
  • ریزگردها به ترکیه رسیدند
  • غرب ترکیه در محاصره ریزگردها
  • رونمایی از سند ۵ ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان