Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر سیاسی جنبش امل لبنان تجاوزگری سه جانبه آمریکا و فرانسه و انگلیس به سوریه را محکوم کرد و آن را نقض آشکار قوانین بین المللی و تعدی آشکار به یک کشور عضو موسس سازمان ملل دانست. ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹ بین الملل آسیای غربی نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری النشره، دفتر سیاسی جنبش امل در بیانیه خود آورده است: تجاوزگری سه جانبه همراه با ائتلاف طرفداران آن درها را برای تبدیل منطقه به میدان جنگی در امتداد قواعد تجاوزگریِ فراتر از حریم هوایی و مرزها،- باز کرد که ممکن است تبعات خطرناکی برای امنیت و صلح بین المللی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه تاکید کرد: جنبش امل همراه با همه شرافتمندان نمی توانند در قبال ضربه به سوریه و نقش آن بی طرف باشند؛ به ویژه که این تجاوزگری تبعاتی بر منطقه خاورمیانه ر دارد. این تجاوزگری در زمانی مشکوک صورت گرفت؛ یعنی همزمان شد با اقدام ارتش سوریه در آزادسازی وسعت زیادی از خاک سوریه از تروریسم و سرگرم بودن عراق و لبنان به فرایند انتخابات قانونگذاری خود و خیزش ملت فلسطین برای تاکید بر حق خود در بازگشت و تشکیل کشور مستقل خود به پایتختی قدس شریف.

این بیانیه تصریح کرد: جبش امل به همان اندازه که این تجاوزگری را محکوم می کند؛ از شجاعت رهبران و ارتش و ملت سوریه در انگیزه و آمادگی خودشان که آنها را قادر کرد تا اهداف تجاوزگری را خنثی کنند؛ ستایش می کند.

آمریکا و فرانسه و انگلیس بامداد امروز با نقض حاکمیت سوریه و قوانین بین المللی، اهدافی را در خاک سوریه هدف قرار دادند.

انتهای پیام/

 

R36355/P36355/S8,90/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۶۳۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب الله به شهرک المناره در فلسطین اشغالی

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از وبگاه خبرگزاری سما، جنبش حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: مبارزان ما حمله ترکیبی را با استفاده از پهپاد‌های انتحاری و موشک‌های هدایت شونده علیه مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شهرک المناره و محل استقرار نیرو‌های گردان ۵۱ وابسته به تیپ گولانی انجام دادند و عملیات موفقیت آمیز بود.

حزب الله لبنان صبح امروز هم در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای ادامه حمایت از ملت استوار و مقاوم فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن، مواضع جدید نظامیان دشمن صهیونیستی در غرب شهرک «شومیرا» را با موشک هدف قرار دادیم و صدماتی به آنها وارد کردیم.

 

 

دیگر خبرها

  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • حزب‌الله لبنان موضع «السماقه» را هدف قرار داد
  • مردود شدن لیبرالیسم در آزمون آزادی/محکومیت برخورد پلیس آمریکا
  • حمله موشکی حزب الله به شهرک المناره در فلسطین اشغالی
  • محکومیت شدید برخوردهای خشونت آمیز علیه اساتید و دانشجویان غربی
  • بیانیه دانشگاه امیرکبیر در محکومیت سرکوب خشونت‌بار پلیس آمریکا با دانشگاهیان حامی فلسطین
  • تهیه کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد
  • آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی