سلبریتیهایی که رکورددار گینس شدند
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۶۳۹۳۰
مجله رکوردهای گینس ۶۰ سال است که وجود دارد و هر سال حدود ۶ هزار رکورد ثبت میکند.
شکیرا
شکیرا خواننده معروف کلمبیایی صاحب رکورد پرفروشترین آلبوم اسپانیایی در مجله گینس است و تنها کسی است که در فیسبوک ۱۰۰ میلیون لایک خورده است.
آزی آزبورن
در سال ۲۰۱۰ رکورد طولانیترین و بلندترین فریاد دسته جمعی بوسیله جمعیت ۵۲ هزار نفر در استادیوم داجر به رهبری آزی آزبورن شکسته شد.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
دواین جانسون
دواین جانسون کشتیگیر و بازیگر معروف چندین رکورد ثبت کرده است که جالبترین آنها رکورد عکسهای سلفی اوست. جانسون عنوان ۱۰۵ سلفی در ۳ دقیقه را گرفته است. در این عکسها گردن و صورت شخص باید در نقطه کانونی عکس باشد.
متالیکا
رکورد نخستین گروهی که به ۷ قاره سفر کردهاند به گروه متالیکا تعلق دارد. این رکورد بعد از اجرای کنسرت گروه متالیکا در پایگاه کارلینی در قطب جنوب زده شد که دومین کنسرت در این منطقه بود و تنها ۷ تماشاچی داشت.
الن دی جنرس
خیلیها با این عکس سلفی که در مراسم اسکار گرفته شده و توسط الن دی جنرس توییت شده آشنا هستند. این عکس ۳ میلیون بار توییت شده است.
ریجیس فیلبین
ریجیس فیلبین مجری برنامههای تلویزیونی رکورد مجله گینس را در سال ۲۰۰۴ با ۱۵٫۱۸۸ هزار ساعت اجرا در مقابل دوربین تلویزیون ثبت کرد. او در سال ۲۰۱۱ نیز با ۱۶٫۷۴۶٫۵۰ ساعت اجرا این رکورد را از آن خود کرد.
امینم
امینم رکورد بیشترین لغت در یک تک آهنگ را در آهنگ ” Rap God” شکست. امینم در این آهنگ ۶ دقیقه و ۴ ثانیهای ۱۵۶۰ لغت به زبان آورد یعنی هر ثانیه ۴٫۲۸ لغت.
رابرت داونی
رابرت داونی خودش هیچ رکوردی نشکسته بلکه رکورد برای کارت تولدش ثبت شده است. او زمانی که به چین رفت ۵۳۳۹ امضا توسط طرفدارانش روی کارت تولدش زده شد.
منبع: ایلنا
کلیدواژه: تلویزیون چین دوربین قطب جنوب کشتی
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۶۳۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
نمایشهای بدون سلبریتی شگفتانگیز هستند/ تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «اسب قاتلین» از ۱۹ فروردین تا ۳۱ اردیبهشت ساعت ۱۹ در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه است. فرزاد پریدار، این روزها در نمایش «اسب قاتلین» نقش کشیش یا مانوس را بازی میکند.
پریدار درباره تجربه حضورش در «اسب قاتلین» به خبرنگار آنا گفت: در نسخه اصلی نمایشنامه؛ کشیشی به نام مانوس به واسطه طمع، خودش را به شیطان میفروشد. ولی در اجرای ما به صلاحدید کارگردان، مانوس در واقع فردی کلاهبردار است که خود را به جای کشیش جا زده است و این کار من را به عنوان بازیگر دچار چالش میکند، چون درواقع باید دو نقش بازی کنم، ولی وجه تمایر نقش من نسبت به بقیه نقشها این است که یک تیپ را بازی میکنم و از آنجایی که من ذاتاً بازیگر تیپیکال هستم این نقش برایم جذاب است.
او ادامه داد: تماشاگر در نمایش «اسب قاتلین» با اعجاز نور، صدا و قابهای زیبایی روبرو میشود. وجه تمایز نمایش «اسب قاتلین» نسبت به نمایشهای دیگر تغییر صحنه است، صحنهها خیلی سریع و در تاریکی مطلق از این رو به آن رو میشوند و واقعا چیزی شبیه شعبده بازی اتفاق میافتد.
پریدار به اهمیت نور در این نمایش اشاره کرد و گفت: محمد هاشم زاده کارگردانی است که کار با نور را خیلی خوب میفهمد و در این نمایش هم به بهترین شکل از نوراستفاده کرده و در واقع نور جزئی از بازی و بازیگرهای اصلی این نمایش است.
او با اشاره به اینکه نمایش «اسب قاتلین» روایت خطی ندارد توضیح داد: همین موضوع باعث میشود تماشاگر وقتی به خانه میرود هم ذهنش درگیر این نمایش میماند، پازلها را کنار هم میچیند و از کشفهای جدیدش لذت میبرد. این به چالش کشیدن فکر تماشاگر به نظر من بسیار جالب است و خیلی از مخاطبان به ما گفتند یا برایمان نوشتهاند که این نمایش را باید چند بار دید.
این هنرمند شیرازی اجرا در تهران را برای کسانی که از استانها و شهرستانهای دیگر میآیند رویدادی بزرگ ارزیابی کرد و افزود: به هر حال تهران پایتخت است و هنرمندان بهتر دیده میشوند. مخاطبینی که در پایتخت تئاتر میبینند حرفهایتر هستند، چون تئاترهای مختلف ازشهرهای ایران و حتی خارج از کشور دیده اند و برای بازیگر اجرا در مقابل مخاطبی که تئاتر را میشناسد خیلی ارزشمند است و باعث میشود که بیشتر تلاش کند و در نتیجه اجرای با کیفیت تری ارائه کند.
پریدار افزود: هیچ سلبریتی نداریم، ولی نمایش اسب قاتلین در چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر بیشتر جوایز را کسب کرد. متاسفانه بعضی اوقات، فقط حضور سلبریتی برای مخاطبین اهمیت دارد و خیلیها به تماشای آثاری که چهرههای شناخته شده ندارد نمیروند، درحالی که حضور یک بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون و تئاتر؛ به تنهایی تضمین خوب بودن آن اثر نیست و همچنین ممکن است تماشای نمایشی که هیچ چهرهای ندارد، تماشاگر را شگفت زده کند.
این بازیگر، حضور هنرمندان شهرهای دیگر در تهران را در ارتقا سطح تئاتر کشور بسیار موثر دانست و گفت: در تهران سطح رقابت از سایر استانها بالاتر است و وقتی هنرمندان شهرهای دیگر برای اجرا به تهران میآیند سعی میکنند به بهترین خودشان تبدیل شوند و این انگیزهای است که بازیگر، تلاش کند از لحاظ تجربه اجرا ومطالعه و سواد کاری؛ سطح خود را ارتقا بدهد و از مسئولین و دستاندرکاران حوزه نمایش درخواست میکنم از پتانسیل شهرستانها بیشتر استفاده کنند.
انتهای پیام/