Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@02:53:13 GMT

کارخانه الکل سازی خرمشهر پلمپ شد+ فیلم

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۶۴۳۴۵

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان: دادستان خرمشهر با حضور در استودیو خبر صدا و سیمای مرکز آبادان گفت: شرکت الکل سازی فناوران اروند  در خرمشهر به علت انتشار آلودگی هوا با دستور این مقام قضایی پلمپ شد.

علیرضا باوی در خصوص علت این آلودگی افزود: پساب‌های این شرکت در محیط اطراف آن تخلیه شده است و با وزش باد فعل و انفعالات و عکس‌العملی از خود نشان می‌دهد و همین امر موجب پدید آمدن بوی نامطبوع در سطح خرمشهر و حاشیه شهرستان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: اکنون منبع تولید این بوی نامطبوع پلمپ شده است و از بین رفتن این پساب‌های تخلیه شده نیازمند ایجاد یک نشست علمی و کار کارشناسی است.

 

دانلود کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۶۴۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری بیشتر از پساب تصفیه شده در دستور کار است

محمدصادق معتمدیان دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه در بازدید از تصفیه‌خانه فاضلاب ارومیه و خط انتقال پساب این تصفیه‌خانه به دریاچه ارومیه افزود: مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه و خط انتقال پساب به دریاچه ارومیه به طول ۱۱ کیلومتر با ظرفیت انتقال سالانه ۵۱ میلیون متر مکعب آب به این دریاچه امسال با حضور معاون اول رییس‌جمهور به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: تصفیه خانه فاضلاب ارومیه و خط انتقال آب به دریاچه ارومیه یکی از پروژه‌های نیمه‌تمام سخت افزاری احیای دریاچه ارومیه بود که به دلیل نبود اعتبار ، احداث آن متوقف شده و طرح راکد بود.

دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه اضافه کرد: این طرح با توجه ویژه دولت سیزدهم به اجرا و اتمام پروژه‌های سخت‌افزاری احیای دریاچه ارومیه و تامین اعتبار لازم ، به بهره برداری رسید.

معتمدیان اظهار کرد: امروز ضمن بازدید از فعالیت تصفیه خانه فاضلاب ارومیه، از ۱۱ کیلومتر مسیر انتقال آب به دریاچه ارومیه نیز بطور کامل بازدید انجام دادیم که روند مناسبی داشت.

 مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه و خط انتقال پساب تصفیه شده به دریاچه ارومیه تابستان امسال با حضور محمد مخبر معاون اول رییس‌جمهور به بهره برداری رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری بیشتر از پساب تصفیه شده در دستور کار است
  • دنی اسوالدو: افسردگی باعث شده است که به الکل و مواد مخدر اعتیاد پیدا کنم
  • ساخت کارخانه کشتی‌سازی در گیلان
  • مناسب‌سازی محیط و اشتغال معلولان مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • دستگاه های دولتی بوشهر به تعهد خود برای استخدام معلولان عمل کنند
  • ضرب الاجل به ادارات استان بوشهر در مناسب سازی محیط برای معلولان
  • استاندار گیلان: کارخانه کشتی‌سازی در گیلان احداث می‌شود
  • تولید سالانه ۱۳ میلیون مترمکعب پساب از تصفیه خانه‌های استان یزد
  • تولید سالیانه ۱۳ میلیون متر مکعب پساب از تصفیه‌خانه‌های استان یزد
  • ورود تعزیرات به ماجرای کمیابی و گرانی بلیت هواپیما برای نوروز | ایرلاین های متخلف هشدار پلمپ دریافت کردند