Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نشست ویژه سرپرست باشگاه، سرمربی و مدیر تیم با سرخپوشان در محل تمرین قرمزپوشان برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، حمیدرضا گرشاسبی، برانکو ایوانکوویچ و افشین پیروانی در نشستی ویژه با بازیکنان، در سالن اجتماعات ورزشگاه شهید کاظمی، به گفتگو پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این جلسه با توجه به اهمیت دیدار پرسپولیس برابر السد قطر از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ آسیا برگزار شد و سرپرست باشگاه برای موفقیت سرخپوشان، از کادر فنی و بازیکنان خواست با عملکرد خوب خود، هواداران را خوشحال کنند.

سرمربی سرخپوشان پس از عنوان آخرین شرایط بازیکنان و تیم، برنامه‌های خاص خود برای بهترین عملکرد در این دیدار را تشریح کرد و بازیکنان نیز با اتحاد و همدلی، برای موفقیت در این بازی ابراز آمادگی کردند.   همچنینسرخپوشان پس از یک روز استراحت، تمرینات خود را برای بازی با السد قطر از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان 2018 آسیا از ساعت 11 امروز شنبه در ورزشگاه شهید کاظمی و زیر نظر کادر فنی برگزار کردند.

حمیدرضا گرشاسبی همراه حسین خبیری به جهت حساسیت بازی برابر السد قطر، در محل تمرین سرخپوشان حضور یافتند و پس از دیدار با اعضای تیم پرسپولیس، عملکرد بازیکنان را زیر نظر گرفتند.

بازیکنان ابتدا در سالن بدنسازی حضور یافتند و زیر نظر مارکو استیلینوویچ تمرینات کششی، نرمشی و گرم کردن بدن‌ها را انجام دادند. سپس وارد زمین چمن شدند و در یک چهارم زمین با نظر برانکو ایوانکوویچ به فوتبال تحت فشار و پاس‌های کوتاه پرداختند.

در تمرین امروز قرمزپوشان، کلیه بازیکنان حضور داشتند. فرشاد احمدزاده به صورت انفرادی تمرینات اختصاصی خود را انجام داد و محسن ربیع‌خواه هم با هماهنگی مارکو و دکتر حقیقت، تمرینات بدنسازی بالا تنه را در برنامه داشت.

بازیکنان در ادامه، در اختیار مارکو قرار گرفتند و به کارهای سرعتی و استقامتی روی آوردند.

در مرحله بعدی تمرین، با نظر ایوانکوویچ، حرکت از دفاع به حمله، پاس به عمق، پاس به کناره‌ها، سانتر، شوتزنی و گلزنی در دستور کار بازیکنان قرار گرفت. بعد از آن، بازیکنان در قالب 6 برابر 4، به پرس، حمله و مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

فوتبال درون تیمی در سه، چهارم زمین با سه دروازه بخش بعدی تمرین امروز قرمزپوشان بود که با تمرکز بالا انجام شد.

در پایان تمرین امروز شنبه، بازیکنان بدن را سرد و راهی رختکن شدند.

گفتنی است؛ تیم فوتبال پرسپولیس روز دوشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی و در آخرین دیدار مرحله گروهی، میزبان تیم السد قطر خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۶۴۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند

به گزارش همشهری آنلاین سرخپوشان پایتخت امروز بعدازظهر در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اراک برگزار کردند. راندو در قالب سه گروه بخش نخست تمرین بود که با حضور اوسمار و سیدجلال حسینی در کنار سایر بازیکنان دنبال شد.
مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند نیز بخشهای بعدی این تمرین بود که یک ساعت به طول انجامید. امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که زیر نظر کادر پزشکی بودند و سایر بازیکنان با روحیه بالا در تمرین شرکت داشتند.

سرخپوشان بعد از پایان تمرین و پس از یک وقفه کوتاه، با دو دستگاه اتوبوس راهی اراک شدند. پرسپولیس فردا در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در اراک به مصاف آلومینیوم می‌رود.

کد خبر 847172 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • پرسپولیس راهی اراک شد
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال