Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-24@20:48:16 GMT

اقتصاد بلاتکلیف انگلیس در سایه برگزیت

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۶۴۷۷۸

اقتصاد بلاتکلیف انگلیس در سایه برگزیت

رئیس یک مرکز رتبه بندی هشدار داد اقتصاد انگلیس در صورت ترک اتحادیه اروپا با ریسک های بسیار بزرگی مواجه خواهد شد.

به گزارش اکسپرس، مارک داودینگ- رئیس موسسه رتبه بندی " بلو ری است منیجمنت" در مصاحبه ای گفته است: اقتصاد انگلیس در وضعیت بلاتکلیفی به سر می رود و منتظر روشن تر شدن اوضاع است. اگر بخواهیم به افق میان مدت و بلندمدت توجه کنیم احتمال آن که بازدهی بنگاه ها کاهش پیدا کند بیشتر از احتمال افزایش بازدهی آن هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، وی افزود: کمتر از یک سال دیگر به موعد خروج انگلیس از اتحادیه اروپا باقی مانده است و مخاطرات زیادی پیش روی اقتصاد ما قرار دارد. با توجه به نرخ رشد ضعیف کانونی، بانک مرکزی انگلیس کار بسیار سختی را برای اتخاذ سیاست های انقباضی تر در ماه های آینده پیش رو خواهد داشت.

پیشتر بانک " لویدز" انگلیس نیز در گزارشی اعلام کرده بود مدیران ارشد بخش مالی معتقدند امسال رشد اقتصادی انگلیس کمتر از سایر اعضای گروه ۷ خواهد بود. با وجود یافته‌های نظرسنجی از ۱۰۰ عضو هیات مدیره و مدیران ارشد، بسیاری معتقدند اقتصاد انگلیس شکل خود را حفظ خواهد کرد.

روبینا بارکر بنت از بخش بازرگانی بانک لویدز گفت: بخش مالی به عنوان بزرگ ترین صنعت انگلیس، نقش رهبری را در اقتصاد این کشورایفا می کند. با آغاز شمارش معکوس برای فرا رسیدن تاریخ ترک اتحادیه اروپا در مارس ۲۰۱۹، نگرانی ها از برگزیت رو به افزایش است اما نظرسنجی ما نشان می دهد اقتصاد به حالت طبیعی خود باز خواهد گشت و پس از چندماه صدمات خود را جبران خواهد کرد.

وی افزود: با این حال واقعا این ریسک وجود دارد که رشد امسال ما کند تر شود و ما از سایر کشورهای گروه ۷ از نظر رشد اقتصادی عقب تر بمانیم.

لویدز بانک یکی از معتبرترین بانک های فعال در حوزه خدمات مالی و تجاری است و به عنوان یکی از چهار بانک بزرگ در انگلیس و ولز شناخته می شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اتحادیه اروپا انگلیس برگزیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۶۴۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، نخست وزیر انگلیس از افزایش بودجه نظامی این کشور در بحبوحه جنگ اوکراین خبر داد.

«ریشی سوناک» نخست وزیر انگلیس روز سه شنبه اعلام کرد که دولت لندن در نظر دارد در بلندمدت ۱۰ میلیارد پوند برای حمایت از صنایع دفاعی این کشور هزینه کند.

نخست وزیر انگلیس در ادامه با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد و باید از آن جلوگیری کرد.

براساس بیانیه دفتر نخست وزیری انگلیس، این کشور در نظر دارد تا بسته ۶۱۷ میلیون دلاری جدیدی را به اوکراین اختصاص دهد. این بسته شامل بیش از ۴۰۰ دستگاه خودرو، ۶۰ قایق و تعدادی موشک دوربرد «سایه طوفان» که شمار دقیق آن اعلام نشده است، می‌شود.

کد خبر 6086856

دیگر خبرها

  • توافق آلمان و انگلیس برای تقویت همکاری‌های دفاعی
  • سایه روشن ورود توصیه‌ای بانک‌ها به واگذاری سرخابی‌ها
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس
  • نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سایه تهدیدات امنیتی بر سر مسابقات یورو ۲۰۲۴ آلمان
  • اقتصاد جهانی در نقطه عطف قرار دارد
  • انگلیس از بزرگ‌ترین بسته کمک نظامی به اوکراین رونمایی می‌کند
  • تماس رتکلیف با توخل برای حضور در منچستریونایتد