Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- آتش نشانان سه ایستگاه آتش سوزی در یک فروشگاه و انبار لوازم آشپزخانه صنعتی واقع درمحدوده بازار بزرگ تهران را پیش از گسترش بیشتر مهار وخاموش کردند.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، در پی تماس شهروندان و کسبه محل با سامانه ۱۲۵ و درخواست کمک برای خاموش کردن این آتش سوزی، بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، آتش نشانان ایستگاه‌های ۴، ۳ و ۱ به همراه خودرو حامل دستگاه‌های تنفسی و خودرو بالابر ۳۲ متری ساعت ۲۰:۵۸ دقیقه شب گذشته به خیابان شهید مصطفی خمینی (ره)، گذر میرزا قلی خان راهی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته امیر هاتفی مدیر منطقه ۵ عملیات آتش نشانی تهران، محل حادثه یک ساختمان دوطبقه بود که فروشگاه تجهیزات و لوازم آشپزخانه صنعتی آن به مساحت ۲۰ مترمربع در طبقه همکف و نیز انبار این فروشگاه به مساحت ۵۰ مترمربع مملو از لوازم آشپزخانه‌های بزرگ در طبقه اول با سقف شیروانی کاملا آتش گرفت و همچنین شعله‌های آتش در حال سرایت به مغازه‌ها و انبار‌های مجاورآن بود.

وی با اعلام این که شعله‌های آتش بخش کوچکی از فروشگاه‌ها و انبار‌های مجاور را دربرگرفته بود، افزود: نیرو‌های عملیاتی به سرعت پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان با استفاده از تجهیزات انفرادی، دستگاه‌های تنفسی و لوله‌های آبدهی از طریق نردبان‌های دستی، راه پله و خودرو بالابر از سه جهت به کانون آتش نزدیک شده و در مدت زمان کوتاهی، این آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند.

هاتفی ادامه داد: با توجه به بروز این حادثه در شب هنگام، به دلیل تعطیلی این مراکز تجاری هیچ یک از کسبه و کارگران در این فروشگاه و انبار‌ها حضور نداشتند به همین خاطر این آتش سوزی مصدومی در پی نداشت.
مدیر منطقه ۵ عملیات آتش نشانی اضافه کرد: آتش نشانان با سرعت عمل خود از سرایت شعله‌های آتش به سقف شیروانی و انبار‌های مجاور جلوگیری کردند و پس از ایمن سازی، محل حادثه را تحویل نیروی انتظامی و مالک آن دادند.

گفتنی است؛ علت بروز این حادثه هم اکنون از سوی کارشناسان منطقه پنج آتش نشانی تهران در دست بررسی است.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۶۵۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش یار وحید باخدا اظهار کرد: حادثه حریق انبار گوگرد در ساعت ۱:۰۸ دقیقه بامداد امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه از طریق مرکز فرماندهی اعلام شد.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد افزود: حدود ۴۰ آتش نشان ایستگاه‌های ۴۱،۴۲،۵۲،۶، ۴۹،۱۸، ۹ و ۳۸ همراه با ۱۲ خودروی اطفا حریق و توربوفن بلافاصله در محل حادثه واقع جاده میامی حاضر شدند.

وی گفت: طی اعلام افسر نگهبان حاضر در محل، سوله حاوی گوگرد به متراژ حدوداً ۵۰۰ متر مسقف طعمه حریق شده بود که با تلاش همکاران از سرایت به سوله‌های اصلی جلوگیری به عمل آمد.

باخدا از اطفای حریق و پایان عملیات آتش نشانان در ساعت ۳:۵۵ دقیقه بامداد خبر داد.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد گفت: علت دقیق این حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • مهار آتش در خودروی سواری
  • آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد 
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • آتش‌سوزی در پامنار