Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-29@07:28:07 GMT

آمادگی شیراز برای تولید اتوبوس برقی با همکاری کره

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۶۵۵۷۱

آمادگی شیراز برای تولید اتوبوس برقی با همکاری کره

شیراز، این آمادگی در زمینه فناوری را دارد که با همکاری کشور کره، تولیدخودرو و اتوبوس های برقی را در این شهر شروع کند.

ایران آنلاین /«حیدر اسکندرپور » شهردار شیراز در نشست با رئیس اتاق بازرگانی و صنعت کره - ایران و مشاور شهردار دگو، در ارتباط با همکاری های سرمایه گذاری که پیش تر میان کشور کره و شهر شیراز در جریان بوده، گفت: به دنبال مذاکرات و صحبت هایی که با شهرداران سایر کلانشهرها داشته ایم توافق شده که در صورت ایجاد این واحد تولیدی در شیراز، بتوانیم اتوبوس ها و خودروهای های برقی را به سایر کلانشهرها ارسال کنیم و این امکانات را در اختیار آنها نیز قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

/ پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۶۵۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شیراز برای میزبانی از رقابت های آسیایی هندبال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، استاندار فارس در دیدار با رییس فدراسیون هندبال در شیراز گفت، کلان شهر شیراز سومین حرم اهل بیت و از شهر‌های تاریخی و با جاذبه‌های گردشگری است و می‌کوشیم میزبان شایسته‌ای برای مسابقات هندبال نوجوانان آسیا در شیراز باشیم.
ایمانیه افزود: بزودی جلسه ستاد عالی بازی‌ها را تشکیل می‌دهیم و همه دستگاه‌های مرتبط را در زمینه برنامه‌ریزی و اجرای مطلوب این مسابقات هماهنگ خواهیم کرد.
رییس فدراسیون هندبال هم در این دیدار گفت: با تلاش‌های صورت گرفته پس از ۱۸ سال میزبانی دهمین دوره مسابقات هندبال نوجوانان قهرمانی آسیا و انتخابی جهان به کشورمان واگذار شد.
علیرضا پاکدل ادامه داد: کنفدراسیون هندبال آسیا هم به صورت رسمی شهر تاریخی و فرهنگی شیراز را به عنوان میزبان مسابقات انتخاب کرد.
پاکدل گفت: ۱۳ کشور آسیا در این مسابقات حاضر خواهند شد و قطعا نیاز به حمایت‌های ارزشمند استاندار فارس دارد.
تیم هندبال نوجوانان کشورمان در گروه یک با تیم‌های هند و عراق هم گروه است و بدین ترتیب تیم کشورمان ۱۳ شهریور   از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به مصاف هند خواهد رفت و ۱۵ شهر یور هم در همین ساعت با عراق دیدار خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی ایران برای میزبانی سومین همایش اقتصادی کشورهای ساحلی
  • رکورد تولید برق نیروگاه‌های حرارتی کشور شکسته شد
  • اعلام آمادگی ترکمنستان برای افزایش فعالیت شرکت‌های ایرانی در این کشور
  • کاهش مصرف سوخت و آلایندگی با استفاده از خودروهای برقی
  • ◄ به کارگیری نخستین اتوبوس برقی در خط گردشگری اصفهان
  • راه اندازی نخستین اتوبوس برقی گردشگری در اصفهان
  • تبریزگردی با اتوبوس‌های اسنا در ایام نوروز
  • آمادگی ایران برای همکاری با کشورهای مستقل در مبارزه با تروریسم
  • آمادگی شیراز برای میزبانی از رقابت های آسیایی هندبال
  • آمادگی ایران برای تقویت همکاری‌ها با امارات