Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@22:39:45 GMT

مبعث سرآغاز تکامل دين است

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۶۵۶۹۳

مبعث سرآغاز تکامل دين است

خبرگزاري آريا- رييس و اعضاي شوراي اسلامي شهر بابل طي پيامي فرخنده سالروز بعثت نبي مکرم اسلام ، حضرت ختمي مرتبت ، حضرت محمد (ص) و عيد سعيد مبعث را تبريک گفتند.

به گزارش خبرنگارآريادففتر مازندران درشهرستان بابل: درمتن پيام  تبريک رييس و اعضاي شوراي اسلامي شهر بابل که بمناسبت  فرخنده سالروز بعثت نبي مکرم اسلام ، حضرت ختمي مرتبت ، حضرت محمد (ص) و عيد سعيد مبعث به شرح زير آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بسم الله الرحمن الرحيم

ماه فرو ماند از جمال محمّد

سرو نباشد به اعتدال محمّد

قدر فلک را کمال و منزلتي نيست

در نظر قدر با کمال محمّد

مبعث سرآغاز تکامل دين است و آنچه امروز در پي گذشت قرن ها از حادثه بزرگ 27 ماه مبارک رجب شاهد آن هستيم ، بلوغ و تکامل دين مبين اسلام در پهنه گيتي است که انسان هاي آزاده جهان براي رهايي از کجي ها و ناملايمات و تکوين شخصيتي و معرفتي خود به آن پناه آورده اند . 

مبعث نوراني پيام آور بزرگ توحيد، عدالت و وحدت و بعثت شورانگيز و شوق آفرين اشرف و خاتم پيامبران فرصت مغتنمي است تا صميمانه ترين تبريکاتمان  را تقديم امت ارجمند و موحد آن پيامبر اعظم(ص) در اقصاي عالم و به ويژه ايران اسلامي و علي الخصوص مردمان شريف و بزرگوار #بابل نموده و براي تک تک همشهريان عزيز از درگاه خداوند متعال آرزوي توفيق و بهروزي و سرافرازي نماييم.

اميد آنکه بتوانيم در صراط نوراني نبوي و در راستاي پيام جاويدان رسالت خدمتگزاري راستين براي شما خوبان باشيم و با خدمت هر چه بيشتر، سبب توسعه و آباداني شهر گرديده و بتوانيم صاحب شريعت را از خود راضي نماييم.

 

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۶۵۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای انفجار مهیب در بابل چه بود؟

به گزارش همشهری آنلاین، مجتبی رجبعلی نژاد مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی بابل گفت: انفجار یک منزل مسکونی در بخش بندپی شرقی بابل بر اثر نشت گاز، علت صدای مهیب در بخش جنوبی بابل بود.

دیگر خبرها

  • «بهاربد»؛ جشنی قدیمی‌تر از بعثتِ زرتشت
  • ماجرای انفجار مهیب در بابل چه بود؟
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • احیای جایگاه مرجعیت علمی اهل‌ بیت در مکتب امام صادق (ع)
  • خوش آن گروه که هستند با امام بقیع
  • تبیین سیره امام صادق(ع) برای جامعه نیاز است
  • مطابق با سیره امام صادق(ع) نهی از منکر باید همراه با محبت باشد
  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است
  • نقشه ژنتیکی پرواز: پستانداران چگونه تکامل یافتند تا در هوا شناور بمانند؟
  • کشت سیر مزیت بی‌نظیر استان همدان