Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@04:21:55 GMT

افشاگری لاوروف از پشت‌پرده جنایت غرب علیه سوریه

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۶۷۶۳۸

افشاگری لاوروف از پشت‌پرده جنایت غرب علیه سوریه

سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه با محکوم کردن حمله موشکی آمریکا و متحدینش به مواضع دمشق، گفت: غرب برای توجیه حملات خود فقط به گزارش رسانه‌ها اکتفا کرد.

خبرگزاری مهر: وزیر خارجه روسیه تاکید کرد غرب از ارائه شواهدی موثق درباره حمله شیمیایی دوما طفره می‎رود و هدف از حمله به مواضع سوریه هم کمک به تروریست‎ها برای تجدید نفس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه با محکوم کردن حمله موشکی آمریکا و متحدینش به مواضع دمشق، گفت: غرب برای توجیه حملات خود فقط به گزارش رسانه‌ها اکتفا کرد.

وی افزود: ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در تماس با امانوئل ماکرون همتای فرانسوی خود، از وی خواست تا شواهد مورد ادعا درخصوص اینکه دمشق در حمله شیمیایی دوما نقش داشته ارائه دهد، حال آنکه این درخواست رد شد.

لاوروف ادامه داد: آنچه که غرب انجام داد عملی تهاجمی و ناقض قوانین سازمان ملل بود.

وی تاکید کرد: هدف اصلی از تهاجم به سوریه این بود که تروریست‌ها فرصتی برای نفس تازه کردن بدهند تا تجدید قوا کرده و بیش از پیش خون بریزند چراکه به هرحال این حملات زمانی انجام شد که نیرو‌های سوری به موفقیت‌های چشم‌گیری در برابر تروریست‌های داعش و النصره دست یافته بودند.

وی ادامه داد: غرب عمداً در آستانه آغاز تحقیق پیرامون حمله شیمیایی دوما، دست به حملات موشکی زد تا در روند تحقیق کارشکنی کند.

لاوروف تاکید کرد: صحنه‌های مربوط به حمله شیمیایی در سوریه نمایشی است و معارضین سوری مسئول انجام این حمله هستند. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003MXl

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۶۷۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایت علیه فلسطین وجدان دانشجویان غیر مسلمان را به درد آورده است

مولوی عبدالله حسن زهی امام جمعه اهل سنت شهرستان هامون در منطقه سیستان در گفت و گو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب اظهار داشت: مظلومیت ملت فلسطین و جنایات اسرائیل برای همه دنیا روشن است و آنها هیچ مخفی گاهی ندارند و خیلی از مردم دنیا از جنایات اسرائیل بیزار هستند.

وی گفت: جنایات علیه فلسطین هر وجدان مسلمان و غیر مسلمان در جهان را به درد آورد.

مولوی حسن زهی بیان داشت: به همین سبب حرکت وسیعی توسط دانشجویان غربی و آمریکایی علیه رژیم صهیونسیتی آغاز شده است و در حال تظاهرات هستند.

امام جمعه اهل سنت هامون تصریح کرد: بنا به فرموده رسول مکرم اسلام (ص) وقتی حضرت مهدی ظهور می‌کند، وجدان‌های بیدار و پاک که حتی مسلمان هم نیستند، به سمت حق و آن حضرت گرایش پیدا می‌کنند؛ خروج دانشجویان و مردمان غیر مسلمان تشبیه همین موضوع است.

مولوی حسن زهی بیان داشت: حقانیت جمهوری اسلامی امروز بیش از پیش برای همه روشن شده است و امروز دیگر کسی جمهوری اسلامی را به خاطر حمایت از فلسطین نه تنها سرزنش نمی‌کند ، بلکه حمایت هم می‌کند. اینها به دلیل وجود وجدان های بیدار در دنیا است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آنتونوف: اتهام‌زنی آمریکا درباره تسلیحات شیمیایی نفرت‌انگیز است
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه
  • شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۵۶۸ نفر افزایش یافت
  • جنایت علیه فلسطین وجدان دانشجویان غیر مسلمان را به درد آورده است
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • حمله پهپادی اوکراین به مناطقی در روسیه
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه نداشته و نخواهد داشت
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه ندارد
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • پشت‌ پرده مذاکرات مسکو و کی یف / توافق روسیه و اوکراین چطور از دست رفت؟