Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-28@11:10:43 GMT

مرگ یک جوان «هرمزی» به دلیل نبود آمبولانس دریایی

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۶۷۷۴۲


به گزارش ایسنا، حجت الاسلام دری در خطبه‌ نماز جمعه جزیره هرمز در مورد امنیت پیام رسان های داخلی به جای پیام رسان های خارجی باتوجه به سخنان اخیر مقام معظم رهبری، افزود: تعرض به امنیت و حریم داخلی مردم حرام شرعی است.
وی، دلیل تاثیر منفی افزایش قیمت دلار بر اقتصاد ایران را کمبود صادرات دانسته و علاج این مهم را حمایت از کالای ایرانی، تعصب ملی و افزایش صادرات عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه هرمز، با توجه به نزدیکی روز ملی خلیج فارس تصریح کرد: سمبل مبارزه با استعمار، جزیره هرمز است ولی متاسفانه هیچ توجهی در این روز به این جزیره نمی شود. اگر نماد روز خلیج فارس، جزیره هرمز است شایسته است مراسم روز خلیج فارسدر خود جزیره هرمز برگزار شود و از مسئولین خواساریم با توجه به نزدیکی مناسبت این روز مهم برنامه ریزی‌ها و پیگیریهای جدی انجام شود.
حجت الاسلام دری در واکنش به مشکلات به وجود آمده بهداشتی و نبود امکانات مناسب و فوت یک جوان هرمزی در اثر نرسیدن به بیمارستان بندرعباس اظهار کرد: مدت زیادی است در زمینه آمبولانس دریایی مشکل داریم و بارها و بارها پیگیری شده و مکالمات تلفنی داشتیم و مسئولین وعده هایی داده اند اما متاسفانه هیچکدام عملی نشده و حتی حرکتی هم انجام نمی‌شود. اگر عزیزی جانش به خطر بیفتد چه کسی جوابگوست.
حجت الاسلام دری بیان کرد: به بهانه های مختلف از تحویل آن به هرمز ممانعت می شود. دیگر جای هیچ بهانه و توجیهی نیست. از استاندار هرمزگان خواهانیم که در اسرع وقت این مسئله رو پیگیری کنند. باید قبل از اتفاقات ناگوار مسئله را حل کرد نه اینکه اتفاقی بیفتد بعد به فکر راه حل باشند.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۶۷۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی در نشست شورای جوانی جمعیت سمنان گفت: تحقق جوانی جمعیت در کنار پشتوانه‌های قانونی نیازمند فرهنگ‌سازی در بین جوانان است و انتظار می‌رود بخش های مختلف در توجیه و تبیین اهمیت جایگاه ازدواج و فرزندآوری به ویژه برای نسل جوان نقش‌آفرینی کنند.

وی با اشاره به آمارهایی در زمینه سقط جنین به دستور پزشکان، افزود: گزارش‌هایی وجود دارد که پزشکان دستور به سقط جنین می‌دهند، اما در بررسی‌های بیشتر مشخص می‌شود جنین مشکلی ندارد و نیازی به سقط نبوده است.

امام جمعه سمنان اظهار کرد: شنیده شده دستگاه‌های انجام آزمایش غربالگری دوره بارداری معیوب است، باید این موضوع بررسی و در صورت صحت، مشکل این تجهیزات برطرف شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با اشاره به اقدام‌های ارزشمند دولت سیزدهم در تحقق جوانی جمعیت، گفت: واگذاری زمین به خانواده‌های مشمول قانون جوانی جمعیت از جمله اقدام‌های سودمند در این زمینه است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • گذری کوتاه بر تاریخ و زندگی اسطوره استعمارستیزی جزیره هرمز ایران
  • پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی هرمزگان – 8 اردیبهشت
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • واکنش انصارالله یمن به خروج ناو هواپیمابر آمریکا از دریای سرخ
  • ما نیازمند معلمان تراز انقلاب هستیم
  • خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • معطل‌ماندن مردم خارگ در اسکله‌های دریایی قابل قبول نیست
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان
  • اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود