Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@21:55:46 GMT

حمله گرگ به گوسفندان

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۶۷۸۵۱

حمله گرگ به گوسفندان

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسئول انجمن حافظان محیط زیست بادرود نطنز گفت: یک قلاده گرگ با ورود به یکی از واحدهای دامی در مجتمع دامگاه اریسمان، 13 رأس گوسفند را درید و هشت رأس دیگر را نیز زخمی کرد.
عبدالعظیم شکاری میزان خسارت وارد شده به این دامدار را بیش از 150 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: تجاوز انسان به طبیعت، تبدیل زیستگاه حیوانات به مزارع و باغات موجب کاهش طعمه در طبیعت و فشار گرسنگی به حیوانات از جمله گونه های درنده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول انجمن حافظان محیط زیست بادرود افزود: بسیاری از دامداران و گله دارانی که گوسفندان آنها مورد حمله گرگ قرار می گیرد از مکان مناسبی برای نگهداری احشام استفاده نمی کنند.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۶۷۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریای خزر عقب‌نشینی کرد

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: دریای خزر شرایط نوسانات متعدد دارد و با توجه به شرایط اقلیمی و بهره‌بردای پنج کشور از این دریا، این احتمال دارد که در فصول و سال‌های مختلف عقب نشینی یا بالاآمدگی داشته باشد، الان در بازه زمان عقب نشینی هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان محیط زیست، علی سلاجقه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره شرایط دریای خزر اظهار کرد: دریای خزر شرایط نوسانات متعدد دارد و با توجه به شرایط اقلیمی و بهره‌بردای پنج کشور از این دریا، این احتمال دارد که در فصول و سال‌های مختلف عقب نشینی یا بالاآمدگی داشته باشد، الان در بازه زمان عقب نشینی هستیم؛ کشورهای حوزه آبریز خزر باید در قالب کنوانسیون تهران وظایف خود را اجرا کنند و دولت سیزدهم پس از شش سال این کنوانسیون را احیا کرد.

وی افزود: در ژنو توافقات خیلی خوبی رخ داد، کاپ ششم هم در تهران برگزار می‌شود و باید کشورها اگر آب بند یا سدی ایجاد کرده‌اند، تکالیف خود را در این زمینه عملیاتی کنند.

رئیس سازمان محیط زیست درباره میزان عقب نشینی آب دریای خزر گفت: در میانگین نوسانات وضعیت فعلی طبیعی است و سال‌هایی داشته‌ایم که این عقب نشینی بیشتر بوده است.

سلاجقه در خصوص جمع‌آوری کیسه‌های نایلونی ادامه داد: طبق اساس نامه دولت، کیسه‌های زیر ۲۵ میکرون از چرخه تولید و توزیع و مصرف در بازه زمانی پنج ساله حذف می‌شود.

کد خبر 747519

دیگر خبرها

  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد
  • دریای خزر عقب‌نشینی کرد
  • نشست شورا‌های محیط زیست در زاهدان
  • هشدار شبکه دامپزشکی جغتای در باره بیماری گیجی گوسفندان
  • هشدار شبکه دامپزشکی جغتای در خصوص بیماری سنوروزیس ،گیجی در گوسفندان
  • (ویدیو) هشدار جدی کارشناس محیط زیست به تهرانی‌ها
  • لغو مراسم انجمن قلم آمریکا به دلیل اعتراض نویسندگان به حمله اسرائیل به مردم غزه
  • مناطق حفاظت شده در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • یک خبر خوب برای محیط زیست؛ پروژه پتروشیمی میانکاله کاملا لغو شد
  • (ویدئو) حمله عجیب محمدحسن شانه‌ساز زاده مسئول نماوا به بازیگران؛ هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق نیست؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند!