Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@14:22:05 GMT

تیم سازمان منع تسلیحات شیمیایی به دمشق رسید

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۶۷۹۱۵

تیم سازمان منع تسلیحات شیمیایی به دمشق رسید

به گزارش جماران؛ تیم حقیقت یاب سازمان منع گسترش تسلیحات شیمیایی لحظاتی پیش وارد شهر دمشق، پایتخت سوریه شد.

شبکه راشا تودی روسیه روز شنبه گزارش داد، این تیم که متشکل از چند کارشناس است، وارد فرودگاه بین المللی شهر دمشق شده است.

به دنبال حمله شیمیایی ادعائی که یکشنبه شب هفته گذشته به وقوع پیوست، مخالفان دولت سوریه دمشق را عامل این حمله معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت دفاع روسیه به فاصله ۲ روز قبل از این حادثه، درباره طرح حمله شیمیایی در شهر دوما (واقع در غوطه شرقی) از سوی مخالفان هشدار داده و گفته بود تروریست‌ها و مالفان دولت سوریه برای تحریک غرب علیه دولت این کشور می خواهند سناریوی حمله شیمیایی را تکرار کنند.

وزارت خارجه سوریه رسما سه‌شنبه این هفته از سازمان منع گسترش شیمیایی خواست تا دیر نشده، تیمی را برای بررسی این حمله ادعائی به سوریه اعزام کند تا عامل حمله مشخص شود.

همزمان با بالا گرفتن طرح اقدام نظامی آمریکا و غرب علیه سوریه، این سازمان با اعزام کارشناس‌های خود به منطقه غوطه شرقی جهت بررسی حمله شیمیایی ادعائی موافقت کرد و در نهایت ساعتی پیش وارد سوریه شدند.

با این حال سه کشور متجاوز آمریکا، فرانسه وانگلیس بدون ارائه شواهد مستدل بر در دست داشتن دمشق در حمله مذکور، صبح امروز مناطقی چند در سوریه با موشک هدف قرار دادند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال حمله شیمیایی تسلیحات شیمیایی حمله شیمیایی در سوریه حمله به سوریه سلاح های شیمایی موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۶۷۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات حامیان فلسطین در برلین

به گزارش قدس آنلاین، هزاران نفر در مرکز و غرب برلین تجمع کردند تا حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و تحویل تسلیحات به این رژیم از سوی دولت آلمان را محکوم کنند.

به نقل از آناتولی، تظاهرکنندگان با شعار «آلمان تامین مالی می‌کند، اسرائیل می‌کشد»، «آتش بس حالا» و «فلسطین را آزاد کنید» راهپیمایی کردند و خواستار پایان دادن به نسل کشی در غزه شدند.

تظاهرکنندگان برای نشان دادن انزجار خود از سیاست‌های دولت آلمان، شعار «شرم بر شما!» سر دادند.

معترضان همچنین دولت آلمان را «همدست اسرائیل در جنایاتش در غزه» به دلیل ارسال تسلیحات به تل آویو خواندند.

از ۷ اکتبر ۲۰۲۳، رژیم صهیونیستی جنگی همه جانبه را در نوار غزه به راه انداخته است که باعث کشته و زخمی شدن ۱۱۲۰۰۰ غیرنظامی شده است که اکثر آنها کودک و زن هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • جزئیات مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق فردا برگزار می‌شود
  • تظاهرات حامیان فلسطین در برلین
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در قبال مقاومت و فلسطین
  • مخالفت آمریکا با استفاده اوکراین از سلاح‌های آمریکایی در خاک روسیه 
  • چراغ سبز انگلیس برای حمله به خاک روسیه؛ وعده کامرون به زلنسکی!
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • حمله موشکی به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • حمله به پایگاه آمریکا در شرق سوریه