Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم گفتگویی با استوار بهروز نصیری خالق ایثار و گذشت که سیل و بارش باران مانع از انجام‌ وظیفه وی نشد، انجام داده است که در پی می‌آید.

* خودتان را معرفی کنید؟

بهروز نصیری 29ساله و استوار دوم جمعی پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام هستم.

* می‌دانید تصویر شما در فضای مجازی پخش شده است؟

- اخیراً متوجه شدم و در زمان انجام وظیفه به موضوع مطلع نبودم روز بعد از طریق دوستان متوجه شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*چه‌احساسی نسبت به موضوع دارید؟

- احساس همراهی و همدلی و کمک به مردم در شرایط سخت برایم خوشایند و مسرت‌بخش است و از اینکه خادمی مردم را در زمان بارندگی و سیل ایلام انجام داده‌ام احساس شعف می‌کنم اما از اینکه تصویر من در فضای مجازی منتشر شده است نه خوشحال شده‌ام نه ناراحت، چرا که معتقدم وظیفه ما در نیروی انتظامی خدمت به مردم است و انجام وظیفه برای من و سایر پرسنل ناجا امری ذاتی است و اما خوشحال شدم برای آن‌که در استان ولایت‌مدار ایلام هستند و بوده‌اند کسانی که قدرشناس اقدامات ولو کوچک خدمتگزاران خود در ناجا هستند.

* بعد از انتشار عکس شما در فضای مجازی و رسانه‌ها چه‌احساسی دارید؟

- خدا را شکر می‌کنم که توانسته‌ام به‌‌عنوان سرباز مقام معظم رهبری در کسوت پلیس لبخندی بر لبان شهروندان ایلامی که در سیلاب گرفتار بودند بنشانم، اعتماد مردم به پلیس را افزایش دهم و شهروندان ایلامی را با برطرف شدن ترافیک زودتر به منزل رسانده‌ام.

*چه شد که در سیل اقدام به برطرف‌کردن ترافیک کردی؟

- در شامگاه چهارشنبه که سامانه بارشی در ایلام شروع به باریدن کرد در خدمت سرهنگ ناصری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بودم، به‌دستور وی به چهارراه رسالت ایلام که روز قبل عملیات زیرگذر آن شروع شده است رفتم، با حجم ترافیک بالا تردد به‌سختی امکان‌پذیر بود و جاری شدن سیل به ترافیک و انحراف وسایل نقلیه منجر شد.

درنگ جایز نبود من و سرهنگ ناصری از خودرو پایین آمدیم و به رفع و رجوع ترافیک و کمک به خودروهای گرفتار در سیل اقدام کردیم که من در یک لاین و سرهنگ ناصری در لاین دیگر به شهروندان گرفتار در ترافیک کمک و ترافیک را روان کردیم.

*تصور داشتی به‌خاطر این حرکت مورد تشویق قرار بگیری؟

- به هیچ وجه، انجام وظیفه ذاتی بود و ما به‌عنوان پلیس در هر حال کنار مردم و برای مردم و در خدمت مردم هستیم.

*از طرف مسئولان و رده مافوق تشویق شدید؟

-  از طرف سرهنگ ناصری رئیس پلیس راهور تشویق شده‌ام و رده فرماندهی هم قرار است روز یکشنبه آینده تشویق صورت گیرد.

* برای مردم ایلام چه‌پیامی دارید؟

- از مردم قدرشناس ایلام که کوچکترین اقدام خادمین خود در نیروی انتظامی را رصد می‌کنند و مورد تقدیر قرار می‌دهند سپاسگزار و امیدوارم خود و همکارانم در پلیس بتوانیم شاکر همت و بزرگواری این مردم با خدمت بیشتر و انگیزه الهی و افزون‌تر باشیم. از مردم تشکر می‌کنم و سپاسگزارم.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۶۸۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب در جنوب این استان امدادرسانی شدند.

سید محمد مهدی سجادی در گفت وگو با ایسنا، افزود: حضور چشمگیر نیروهای جوان و با تجربه هلال احمر نقش برجسته‌ای در کاهش آلام و مشکلات مردم صبور جنوب سیستان و بلوچستان ایفا کرده است.

وی بیان کرد: از ۲۸ فروردین ماه تاکنون ۱۳ شهرستان سیستان و بلوچستان تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفتند که بیشترین امدادرسانی در شهرستان کنارک انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: در این بین نیروهای جوان و با تجربه هلال احمر بار دیگر در کنار مردم سیل‌زده حضور یافتند و به ۵۷ هزار و ۱۰۱ نفر متأثر امدادرسانی کردند و برای ۳۸ هزار و ۳۴ نفر اسکان اضطراری انجام گرفت.

وی تصریح کرد: پنج هزار و ۷۳۳ کیلوگرم نایلون، چهار هزار و ۷۵۷ تخته موکت و ۱۰ هزار و ۶۸۷ بسته غذایی و دیگر اقلام زیستی توسط ۲ بالگرد هلال احمر در بین متأثرین توزیع شده است.

سجادی بیان کرد: ۱۱۱تیم عملیاتی متشکل ۵۲۴ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

وی از هموطنان خواست، از تردد و توقف در مسیرها، جاده‌ها و بستر رودخانه‌ ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان
  • به کارکنان وظیفه تیپ ۵۵ هوابرد گواهینامه مهارت آموزی اعطا شد
  • پلیس راهور تهران : طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد | هر سرباز وظیفه از چند مشوق می‌تواند بهره‌مند شود؟
  • طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد​
  • خبر مهم درباره اجرای طرح ترافیک جدید
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌شود
  • «طرح ترافیک جدید» امسال اجرایی می‌شود؟
  • طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان