Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو تیم در حساس ترین بازی چند فصل اخیر خود به مصاف هم می روند؛ سرنوشت لیگ قهرمانان اروپایی شدن آنها به این بازی بستگی دارد. هر دو با 60 امتیاز در رتبه های سوم و چهارم سری آ قرار دارند درحالیکه اینتر آماده سبقت گرفتن از دو تیم پایتخت نشین است.

طرفداری- در یکی از حساس ترین بازی های این هفته لیگ های اروپایی، لاتزیو از ساعت 23:15 روز یکشنبه در ورزشگاه المپیکو میزبان آ اس رم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشخصات بازی تاریخ زمان مکان داور یکشنبه؛ 26 فروردین ماه 1397 - 15 آپریل 2018 23:15 المپیکوی رم پائولو ماتزولنی

ترکیب احتمالی دو تیم

وضعیت ماروشیچ، لولیچ، باستا و جوردن لوکاکو برای حضور در این بازی مشخص نیست دیگو پروتی و دفرل قطعا به این بازی نمی رسند؛ مانولاس و فلورنتزی هم در شرایط آرمانی نیستند. نکات آماری بازی رم در 22 بازی اخیر خارج از خانه اش در سری آ فقط یک بار طعم شکست را چشیده است. (16برد، 5 تساوی و یک شکست) آمار 147 دربی دلاکاپیتاله در سری آ: 53 برد برای رم - 37 برد برای لاتزیو - 57 تساوی. آمار 20 تقابل اخیر دو تیم در همه رقابت ها: 10 برد برای رم - 6 برد برای لاتزیو - 4 تساوی. لاتزیو از 10 دربی اخیر فقط یک برد به دست آورده و در 5 مورد از 6 بازی اخیر بازنده بوده است. لاتزیو سه دربی اخیرش به عنوان میزبان را واگذار کرده است. تاکنون سابقه نداشته لاتزیو 4 دربی را به عنوان میزبان ببازد. دربی رم در 20 سال اخیر خشن ترین بازی سری آ بوده است: 32 کارت قرمز رم مقابل فیورنتینا به گل نرسید؛ آخرین بار که آنها دو بازی پیاپی در گلزنی ناکام بودند به سه سال پیش (ماه مارس 2015) باز می گردد. این دیدار، تقابل بهترین خط حمله سری آ (لاتزیو با 75 گل) و موقعیت سازترین تیم سری آ (رم با 557 شوت به سمت دروازه) است. ژکو در دو دربی نخست مقابل لاتزیو به گل رسید اما در 5 دربی اخیر در امر گلزنی ناکام بوده است. پیش بینی از نگاه هواسکورد

لاتزیو 2-2 آ اس رم

 

نظرسنجی اختصاصی طرفداری

برای شرکت در نظرسنجی بازی اینجا کلیک کنید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۶۸۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ده‌روسی به لورکوزن: به کامبک اعتقاد داریم

به گزارش "ورزش سه"، دانیله ده‌روسی، سرمربی رم، پس از شکست 0-2 مقابل بایر‌لورکوزن، با رسانه رسمی باشگاه رم صحبت کرده است. ده‌روسی در مورد عملکرد و اینکه چه چیزی برای تغییر اوضاع در بازی برگشت لازم است، حرف‌های جالبی زده است.

ده روسی گفت:"نیمه اول عادلانه‌ای بود، آنچه را که باید انجام می‌دادیم، انجام دادیم. مشخص است وقتی در مقابل تیمی بسیار قوی، سریع و ماهر در ضدحمله عقب می‌نشینید، خطر بیش از حد گل خوردن را دارید."

امید به کامبک؟

ما تا آخر جنگیدیم، گل دوم آن‌ها یک گل خوب دیگر بود. فکر می‌کنم فرصت‌های زیادی داشتیم تا حداقل فاصله را کم کنیم و بازی را در بازی برگشت آسان‌تر کنیم. ما به کامبک ایمان داریم، هفت روز باقی مانده، حالا به لیگ فکر می‌کنیم و سپس برای بازی برگشت آماده می‌شویم.

گل نزدن در بازی دیشب؟

برخی شب‌ها هم بوده که خوش‌شانس‌تر بودیم. ما باید بدانیم که این فوتبال است و فقط می‌توانیم جنبه مثبت آن را ببینیم. ما مسابقات را با گلزنی مقابل برایتون و میلان بردیم، بازی‌ها و جو آن، تفاوت را در این ورزش ایجاد می‌کنند. گاهی گل می‌زنی و همین گل جو روانی حریفان را هم تغییر می‌دهد. این بار برای ما دقیقاً برعکس شد.

هدف تیم در بازی برگشت؟

در بازی برگشت باید قوی، متمرکز و سریع باشیم. آن‌ها از لحاظ بدنی تیمی هستند که بازیکنان بسیار قدرتمند و سریعی دارند. رفتن به آلمان و انجام یک بازی خوب سخت خواهد بود. آن‌ها در ضدحمله و موقعیت‌های تک به تک تیم خطرناکی هستند.

دیگر خبرها

  • پیام ده‌روسی به لورکوزن: به کامبک اعتقاد داریم
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • ژابی آلونسو: برای جشن گرفتن زود است؛ رم می‌تواند کامبک بزند
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی
  • بازیکنی که نگذاشت اوضاع گل‌گهر در دربی بدتر شود
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها
  • ۵ اقدام برای جلوگیری از آلوده شدن تلفن همراه به بدافزار
  • تیزر دورتموند برای جدال با پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)
  • تیزر پاری سن ژرمن برای جدال با دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)
  • امشب ساعت ۲۲:۳۰؛ سلاطین کامبک در دومین جدال نیمه نهایی