Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور فرانسه در تماسی تلفنی با رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر انگلیس همکاری فوق‌العاده در حمله به سوریه را تبریک گفت. ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵ بین الملل اروپا آسیای غربی نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری رویترز، "کاخ الیزه" اعلام کرد "امانوئل ماکرون" رئیس جمهور فرانسه روز شنبه در گفت‌وگوی تلفنی با "دونالد ترامپ" همتای آمریکایی خود و "ترزا می" نخست وزیر انگلیس « همکاری فوق العاده » نیروهای سه کشور را در تهاجم به سوریه تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور فرانسه اعلام کرد شورای امنیت سازمان ملل متحد باید اکنون ابتکار عمل را درباره سوریه به دست بگیرد. شورای امنیت در شرایط کنونی باید دوباره طرح جدیدی را در مورد اوضاع سوریه تدوین کند.

بامداد امروز- شنبه- «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا فرمان تجاوز نظامی به سوریه را صادر کرد.

طبق اعلام مقام‌های آمریکایی، در جریان این حمله تا 120 فروند موشک به مناطق مختلف سوریه شلیک شده است. پدافند هوایی ارتش سوریه بخشی از این موشک‌ها را ساقط کرده است.

این حمله یک هفته پس از آن صورت گرفت که گروه‌های تروریستی فعال در شهر «دوما» واقع در غوطه شرقی دمشق مدعی شدند که به این شهر حمله شیمیایی شده است. دولت آمریکا بلافاصله دمشق را به دست داشتن در این حادثه متهم و اعلام کرد که ممکن است به زودی به سوریه حمله کند.

در حالی که در روزهای گذشته از اقدام نظامی گسترده علیه سوریه صحبت می‌شد، حمله شب گذشته به این کشور به هدف قرار دادن چند پایگاه نظامی و ساختمان محدود شد. وزارت دفاع آمریکا( پنتاگون) پایان این تجاوز را اعلام و تأکید کرد افزایش حملات در دستور کار نیست.

انتهای پیام/.

R36486/P36447/S8,89,90,1128/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۶۸۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین

رئیس‌ جمهور سوریه امروز با وزیر امور خارجه بحرین در دمشق دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه امروز یکشنبه «عبداللطیف بن راشد الزیانی» وزیر امور خارجه بحرین را به حضور پذیرفت.

به گزارش سانا، در این دیدار روابط دوجانبه دو کشور و راه های توسعه آن در زمینه های مختلف در جهت تامین منافع دو کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این دیدار همچنین تمهیدات و تلاش های انجام شده توسط بحرین برای موفقیت آمیز بودن اجلاس سران کشورهای عربی که برای ماه آینده برنامه ریزی شده است، مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفته است.

بشار اسد همچنین بر تقویت همبستگی عربی و کار مشترک برای ثبات منطقه در سایه تحولات جهانی تأکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بایدن: آمریکا، مصر و قطر درباره توافق آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس غزه همکاری خواهند کرد
  • بایدن: آمریکا٬ مصر و قطر درباره توافق آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس غزه همکاری خواهند کرد
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • تلاش مکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته ای مستقل
  • تلاش ماکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته‌ای مستقل
  • پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • درخواست ماکرون برای بازدارندگی هسته‌ای در دفاع مشترک اروپایی