Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش محبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم اظهار کرد: ورود انواع وسایل نقلیه در محور هراز تا ساعت 12 امشب از شمال به جنوب به صورت یک‌طرفه برقرار است و از ورود خودروها از رودهن به سمت شمال کشور جلوگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: هم‌اکنون شاهد ترافیک سنگین در محور هراز که یکی از مهم‌ترین محور مواصلاتی کشور است هستیم.

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: آمد و شد در محور فیروزکوه از شمال به جنوب سنگین و از جنوب به شمال به صورت پرحجم و روان در جریان است و به مرور خودروها در حال عبور از این محور مواصلاتی هستند.

وی خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیز سنگین گزارش شده و به مرور خودروها در حال عبور از این محورها هستند.

محبی با بیان اینکه ترافیک فوق‌سنگین در محور آزادراه تهران ـ پردیس به دلیل تصادف خسارتی در یکی از تونل‌های این آزادراه روی داده است، گفت: در حال حاضر با ورود عوامل پلیس صحنه حادثه پاکسازی و با جمع‌آوری خودروها محور به منظور تردد عادی و روان بازگشایی شده و هم‌اکنون مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وی ادامه داد: مسافران در صورت برخورد با ترافیک‌های سنگین با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی با آرامش و شکیبایی ترافیک را پشت سر گذاشته و بدانند طول سفر نیز جزئی از مسافرت است.

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران متذکر شد: عوامل پلیس راه ویژه شرق استان تهران به صورت آماده‌باش صد درصدی و با بهره‌گیری از تمام تجهیزات در قالب اکیپ‌های محسوس و نامحسوس در محورها حاضر هستند و با رانندگان متخلفی که اقدام به انجام حرکات مارپیچ و سبقت از چپ و سرعت کنند برخورد قانونی خواهند کرد.

انتهای پیام

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۶۸۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال

سرهنگ پیمان کرمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه جاری از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع می شود.

وی اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران از ساعاتی بعد با اعلام ماموران پلیس راه در محل به صورت یک طرفه خواهد شد.

کرمی افزود: همکاری رانندگان با مأموران پلیس راه و رعایت نکات ایمنی کاهش تخلفات و تصادفات را به همراه دارد.

رییس پلیس راه البرز یادآورشد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران