Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-18@18:23:14 GMT

رضا عطاران امروز با مصادره به تبریز رسید + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۶۸۷۹۹

رضا عطاران امروز با مصادره به تبریز رسید + فیلم

‍‍‍‍‍‍

رکنا: رضا عطاران، بازیگر فیلم «مصادره» همزمان با اکران مردمی این فیلم در پردیس سینمایی ستاره‌باران به تبریز آمد.

حجم ویدیو: 1.20M | مدت زمان ویدیو: 00:00:12

همزمان با مبعث پیامبر(ص) فیلم مصادره ساخته مهران احمدی و با حضور رضا عطاران در پردیس سینمایی ستاره‌باران تبریز اکران مردمی خواهد شد.
مجید مسعودی، مدیرعامل مجتمع ستاره‌باران تبریز امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: اکران مردمی «مصادره» در سه سانس 16، 18 و 20 در چهار سالن خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: رضا عطاران، بازیگر Actor نقش اصلی این فیلم همزمان با اکران در تبریز و در جمع علاقه‌مندان به سینما Cinema حضور خواهد یافت.
مسعودی در ادامه خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به تماشای این فیلم می‌توانند از سایت سینما تیکت به تهیه بلیت اقدام کنند.
گفتنی است، اکران فیلم مصادره در حالی در تبریز انجام می‌گیرد که پردیس سینمایی ستاره‌باران در سوم فروردین ماه در اکران مردمی فیلم «به‌وقت شام» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا، که با حضور کارگردان برگزار شد، حضور بیش از 650 تماشاگر را تجربه کرد.
شایان ذکر است که بخشی از عواید فروش بلیت فیلم مصادره به انجمن خیریه کودکان بی‌سرپرست تعلق خواهد گرفت.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران فیلم بازیگر Actor سینما Cinema ستاره بازیگر فیلم تبریز اکران مردمی حوادث فیلم حوادث مشهد عکس مرد حادثه قتل شلیک داماد دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۶۸۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ستاره‌های لیگ برای کسب 3 عنوان!

به گزارش ورزش سه، هفته بیست و چهارم لیگ برتر تا ساعاتی دیگر آغاز خواهد شد و تیم‌ها با انگیزه های خاص و بازیکنان لیگ برتری به دنبال بالابردن آمار فردی خود خواهند بود و درخشش در تیم‌هایشان را دنبال می‌کنند.

جدول گلزنان لیگ با آپدیت جدیدی همراه شد و مغانلو دوازده گله شد و در تعقیب او رضا اسدی ده گله و رحمان جعفری 9 گله حضور دارند، گوستاوو بلانکو و رضا جعفری، محمدرضا سلیمانی بازیکنانی هستند که در نیم فصل دوم روند گلزنی خوبی پیش گرفتند و در هفته های پیش رو به دنبال نزدیک شدن به آقای گل لیگ هستند.

در جدول گلزنان هم رقابت جالبی شکل گرفت و ریکاردو آلوز همچنان در صدر جدول گلسازترین بازیکنان لیگ حضور دارد اما ابولفضل جلالی روندی را پیش گرفته که بیش از هر زمان دیگری ستاره پرتغالی جایگاه خود را در خطر می‌بیند، رزاق‌پور و رضاییان دو بازیکن دیگری هستند که تعقیب کننده این بازیکنان است.

جدول کلین‌شیت های لیگ هم جذابیت خاص خودش را دارد، سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال با 14 کلین شیت در صدر جدول حضور دارد، پورحمیدی گلر تراکتور در جایگاه بعدی با 13 کلین شیت حضور دارد و اخباری، بیرانوند با 10 کلین شیت و جعفرپور با 8 کلین شیت در رتبه بعدی حضور دارد.

دیگر خبرها

  • رقابت ستاره‌های لیگ برای کسب 3 عنوان!
  • رکورد ابدی مصطفی پاشا در تراکتور!
  • قاب ماندگار اکران مردمی متفاوت فیلم آپاراتچی در اهواز
  • برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز
  • خارجی های تراکتور رضایت دادند؛ بازگشت قربان بردیف به تبریز!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • برگزاری جشنواره اذان آوای ماندگار در تبریز
  • مردم رکن قوی و کارآمد نظارتی دیوان محاسبات هستند
  • دستیار یحیی و حضور ویژه در تمرین تراکتور
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی در اولین تجربه حضور در ورزشگاه